Gondoltál már arra, hogy a vállalkozásodban mennyi idő megy el az elfelejtett, rosszul kiosztott vagy túl sokáig húzódó feladatokra? Egy átlagos alkalmazott hetente akár 3-5 órát is elvesztegethet rossz feladatkezelés miatt – ez évente több mint 200 órányi kidobott idő egyetlen embernél! Ha ezt megszorzod a csapatod létszámával, máris láthatod, mekkora hatása van a káosznak.
Tovább olvasom
Ha sikeres vállalkozást akarsz építeni, nem indulhatsz vakon. Ismerned kell a piacodat, a versenytársaidat és a vásárlóid igényeit. Pontosan erre való a piackutatás – az üzleti döntéseid alapja, amely segít minimalizálni a kockázatokat és megalapozott stratégiát kialakítani.
Tovább olvasom
A munkavállalók motiválása kulcsfontosságú a kis- és középvállalkozások sikeréhez. Motivált munkavállalók nagyobb teljesítményt nyújtanak, hűségesebbek, és hosszabb távon is elkötelezettek maradnak. A megfelelő motivációs technikák alkalmazása pedig nemcsak a munkahelyi elégedettséget növeli, hanem a céges célok elérésében is hatékonyan segít.
Tovább olvasom
A cégvezetés, illetve gyakorlatilag a hétköznapi munkavégzés rengeteg döntéssel és feladattal jár, amelyek között nem mindig könnyű eligazodni. Ahhoz, hogy a lehető legjobban kihasználd az idődet, elengedhetetlen a megfelelő priorizálás. Az Eisenhower-mátrix egy olyan egyszerű, de rendkívül hatékony eszköz, amely segít a feladatok fontosságának és sürgősségének megfelelő sorrendbe állításában. Ezzel az eszközzel nemcsak az idődet tudod hatékonyabban beosztani, hanem a stresszt is csökkentheted, miközben növeled a produktivitásodat.
Tovább olvasom
Sok vállalkozó és cégvezető teszi fel magának a kérdést: “Hogyan legyek jobb vezető?” Egy sikeres cég felépítéséhez nem elég a szakmai tudás; szükség van arra is, hogy hatékonyan vezessük csapatunkat. Ez a cikk 10 olyan tippet oszt meg, amelyek segítenek abban, hogy fejlődj vezetőként, és inspirálj másokat.
Tovább olvasom
Az utóbbi években a távmunka egyre inkább elterjedt, és a kis- és közepesméretű vállalkozások (KKV-k) számára is egyre inkább releváns alternatívává válik. A Global Workplace Analytics felmérése szerint a munkavállalók körében a távmunka akár 30%-kal is növelheti a termelékenységet. Ez különösen fontos a KKV-k számára, ahol a hatékonyság növelése kulcsfontosságú lehet a versenyképesség növelésében, illetve fenntartásában. De hogyan lehet a távmunkát bevezetni? Mire érdemes odafigyelni a bevezetés során? Ebben a bejegyzésben igyekszem bemutatni a távmunka bevezetés legfontosabb lépéseit és azokat a buktatókat, amiket érdemes lehet elkerülni.
Tovább olvasom
Ha elég sok ideje vállalkozol, vagy most kezdted, előbb utóbb jönni fog egy ügyfél, aki nem látja majd a hozzáadott értékedet. És ezt nem mulasztja el az arcodba vágni, a lehető legbántóbb módon.
Teljesen mindegy, hogy termékről vagy szolgáltatásról beszélünk, egy pillanat alatt minden összeomlik benned, és megkérdezed magadtól, hogy tényleg jól csinálod-e, amit csinálsz.
Aztán azt, hogy értesz-e egyáltalán ahhoz, amit csinálsz? Neked való ez a vállalkozósdi? Ismerek olyat, aki ezek miatt a reakciók miatt terápiába ment és ott tették rendbe ezt az önértékelési zavart. Az egész a csökkent önértékelésen alapul. Amit csak erősít a túlszabályozott lét, a hivatalokkal szembeni esélytelenség érzete, a folyamatosan változó és általában romló piaci körülmények, az épp aktuális, a társadalmat a sarkaiból kiforgató válság.
Tovább olvasom
Tudtad, hogy a legtöbb vállalkozó a mai napig nem egy konkrét üzleti stratégia mentén halad? Sokan- lehet, hogy köztük Te is- csak a megérzéseire hallgat, vagy az aktuális piaci trendeket figyelembe véve alakítja döntéseit. Pedig fontos, hogy tisztában légy céged működésével minden fronton- ebben lehet segítségedre a SWOT elemzés. Most mindent megtudhatsz arról, hogyan fedezd fel céged erősségeit, és hiányosságait, hogy elérd kitűzött üzleti céljaidat, és ezzel együtt a vágyott sikert!
Azonban még mielőtt bemutatjuk, hogyan is alkalmazd a SWOT elemzést, mint keretrendszert, kezdjük az alapokkal!
Tovább olvasom
Ha érdeklődtök a QlickCRM iránt, és szeretnétek tudni mire számíthattok, ha igényeltek tőlünk ingyenes demót, akkor olvassátok végig cikkünket, melyben bemutatjuk, hogyan történik a rendszer bevezetése, lépésről lépésre haladva az első kapcsolatfelvételtől kezdve a zökkenőmentes használatba vételig.
Tovább olvasom
Egy vállalkozás sikerének egyik legkritikusabb összetevője a bizalom. Ez a láthatatlan erő határozza meg, hogy egy szervezet mennyire képes hatékonyan és innovatívan működni, növekedni. Ebben a rövid cikkben bemutatom, hogy a bizalom milyen hatással lehet cégünk mindennapjaira.
A modern üzleti világban a verseny és az innováció olyan sebességgel halad, ami korábban elképzelhetetlen volt. Ebben a dinamikus környezetben egy olyan érték áll a siker középpontjában, amely sokszor láthatatlan marad, mégis alapjaiban befolyásolja a cégek teljesítményét: a bizalom. Stephen M. R. Covey „A bizalom sebessége” című könyve rávilágít arra, hogy a bizalom nem csupán egy érzelmekkel teli fogalom, hanem egy konkrét gazdasági erő is, amely gyorsítja, vagy épp lassítja egy adott cég működését.
Tovább olvasom