feladatkezelés témakör cikkei

Hatékony feladatkezelés a cégen belül – gyakorlati útmutató

Gondoltál már arra, hogy a vállalkozásodban mennyi idő megy el az elfelejtett, rosszul kiosztott vagy túl sokáig húzódó feladatokra? Egy átlagos alkalmazott hetente akár 3-5 órát is elvesztegethet rossz feladatkezelés miatt – ez évente több mint 200 órányi kidobott idő egyetlen embernél! Ha ezt megszorzod a csapatod létszámával, máris láthatod, mekkora hatása van a káosznak.

Tovább olvasom

Eisenhower-mátrix: A hatékony feladatkezelés és priorizálás kulcsa

A cégvezetés, illetve gyakorlatilag a hétköznapi munkavégzés rengeteg döntéssel és feladattal jár, amelyek között nem mindig könnyű eligazodni. Ahhoz, hogy a lehető legjobban kihasználd az idődet, elengedhetetlen a megfelelő priorizálás. Az Eisenhower-mátrix egy olyan egyszerű, de rendkívül hatékony eszköz, amely segít a feladatok fontosságának és sürgősségének megfelelő sorrendbe állításában. Ezzel az eszközzel nemcsak az idődet tudod hatékonyabban beosztani, hanem a stresszt is csökkentheted, miközben növeled a produktivitásodat.

Tovább olvasom

Távmunka bevezetés útmutató vállalkozóknak, tippek és trükkök

Az utóbbi években a távmunka egyre inkább elterjedt, és a kis- és közepesméretű vállalkozások (KKV-k) számára is egyre inkább releváns alternatívává válik. A Global Workplace Analytics felmérése szerint a munkavállalók körében a távmunka akár 30%-kal is növelheti a termelékenységet. Ez különösen fontos a KKV-k számára, ahol a hatékonyság növelése kulcsfontosságú lehet a versenyképesség növelésében, illetve fenntartásában. De hogyan lehet a távmunkát bevezetni? Mire érdemes odafigyelni a bevezetés során? Ebben a bejegyzésben igyekszem bemutatni a távmunka bevezetés legfontosabb lépéseit és azokat a buktatókat, amiket érdemes lehet elkerülni.

Tovább olvasom

Mik egy CRM rendszer előnyei? Hogyan teszi hatékonyabbá céged működését?

Cégvezetőként valószínűleg hallottál már a CRM rendszerekről, esetleg egy ideje már fontolgatod is, hogy bevezessd a vállalkozásodban. Kérdések sokasága lehet a fejedben: Mik lehetnek egy CRM rendszer előnyei? Miért van erre szükségem? Megéri a befektetést? Miben tud segíteni a vállalkozásomnak? Nos, lépjünk túl a teoretikus blablán és nézzük meg együtt, miért is lehet érdemes CRM rendszert bevezetni!

Tovább olvasom

Hatékony időgazdálkodás 5 gyakorlati tipp

Azt mondják, hogy az idő pénz. De ha vállalkozó vagy, akkor az idő nem csak pénz, hanem a siker, az előrelépés és a személyes jólét kulcsa is. Sok kisvállalkozásnak küzd azzal a kihívással, hogy hatékonyan kezelje az idejét, és kiemelkedő eredményeket érjen el. Ezért az időgazdálkodás rendkívül fontos képesség minden vállalkozó számára. De hogyan kezdjük el? Ez a cikk konkrét, gyakorlati tippeket kínál a hatékony időgazdálkodás elsajátításához.

Tovább olvasom