A munkavállalók motiválása kulcsfontosságú a kis- és középvállalkozások sikeréhez. Motivált munkavállalók nagyobb teljesítményt nyújtanak, hűségesebbek, és hosszabb távon is elkötelezettek maradnak. A megfelelő motivációs technikák alkalmazása pedig nemcsak a munkahelyi elégedettséget növeli, hanem a céges célok elérésében is hatékonyan segít.
Tovább olvasom
Sok vállalkozó és cégvezető teszi fel magának a kérdést: “Hogyan legyek jobb vezető?” Egy sikeres cég felépítéséhez nem elég a szakmai tudás; szükség van arra is, hogy hatékonyan vezessük csapatunkat. Ez a cikk 10 olyan tippet oszt meg, amelyek segítenek abban, hogy fejlődj vezetőként, és inspirálj másokat.
Tovább olvasom
Ha elég sok ideje vállalkozol, vagy most kezdted, előbb utóbb jönni fog egy ügyfél, aki nem látja majd a hozzáadott értékedet. És ezt nem mulasztja el az arcodba vágni, a lehető legbántóbb módon.
Teljesen mindegy, hogy termékről vagy szolgáltatásról beszélünk, egy pillanat alatt minden összeomlik benned, és megkérdezed magadtól, hogy tényleg jól csinálod-e, amit csinálsz.
Aztán azt, hogy értesz-e egyáltalán ahhoz, amit csinálsz? Neked való ez a vállalkozósdi? Ismerek olyat, aki ezek miatt a reakciók miatt terápiába ment és ott tették rendbe ezt az önértékelési zavart. Az egész a csökkent önértékelésen alapul. Amit csak erősít a túlszabályozott lét, a hivatalokkal szembeni esélytelenség érzete, a folyamatosan változó és általában romló piaci körülmények, az épp aktuális, a társadalmat a sarkaiból kiforgató válság.
Tovább olvasom
Egy vállalkozás sikerének egyik legkritikusabb összetevője a bizalom. Ez a láthatatlan erő határozza meg, hogy egy szervezet mennyire képes hatékonyan és innovatívan működni, növekedni. Ebben a rövid cikkben bemutatom, hogy a bizalom milyen hatással lehet cégünk mindennapjaira.
A modern üzleti világban a verseny és az innováció olyan sebességgel halad, ami korábban elképzelhetetlen volt. Ebben a dinamikus környezetben egy olyan érték áll a siker középpontjában, amely sokszor láthatatlan marad, mégis alapjaiban befolyásolja a cégek teljesítményét: a bizalom. Stephen M. R. Covey „A bizalom sebessége” című könyve rávilágít arra, hogy a bizalom nem csupán egy érzelmekkel teli fogalom, hanem egy konkrét gazdasági erő is, amely gyorsítja, vagy épp lassítja egy adott cég működését.
Tovább olvasom