priorizálás témakör cikkei

Hatékony feladatkezelés a cégen belül – gyakorlati útmutató

Gondoltál már arra, hogy a vállalkozásodban mennyi idő megy el az elfelejtett, rosszul kiosztott vagy túl sokáig húzódó feladatokra? Egy átlagos alkalmazott hetente akár 3-5 órát is elvesztegethet rossz feladatkezelés miatt – ez évente több mint 200 órányi kidobott idő egyetlen embernél! Ha ezt megszorzod a csapatod létszámával, máris láthatod, mekkora hatása van a káosznak.

Tovább olvasom

Hatékony időgazdálkodás 5 gyakorlati tipp

Azt mondják, hogy az idő pénz. De ha vállalkozó vagy, akkor az idő nem csak pénz, hanem a siker, az előrelépés és a személyes jólét kulcsa is. Sok kisvállalkozásnak küzd azzal a kihívással, hogy hatékonyan kezelje az idejét, és kiemelkedő eredményeket érjen el. Ezért az időgazdálkodás rendkívül fontos képesség minden vállalkozó számára. De hogyan kezdjük el? Ez a cikk konkrét, gyakorlati tippeket kínál a hatékony időgazdálkodás elsajátításához.

Tovább olvasom