projektmenedzsment témakör cikkei

Hatékony feladatkezelés a cégen belül – gyakorlati útmutató

Gondoltál már arra, hogy a vállalkozásodban mennyi idő megy el az elfelejtett, rosszul kiosztott vagy túl sokáig húzódó feladatokra? Egy átlagos alkalmazott hetente akár 3-5 órát is elvesztegethet rossz feladatkezelés miatt – ez évente több mint 200 órányi kidobott idő egyetlen embernél! Ha ezt megszorzod a csapatod létszámával, máris láthatod, mekkora hatása van a káosznak.

Tovább olvasom

Távmunka bevezetés útmutató vállalkozóknak, tippek és trükkök

Az utóbbi években a távmunka egyre inkább elterjedt, és a kis- és közepesméretű vállalkozások (KKV-k) számára is egyre inkább releváns alternatívává válik. A Global Workplace Analytics felmérése szerint a munkavállalók körében a távmunka akár 30%-kal is növelheti a termelékenységet. Ez különösen fontos a KKV-k számára, ahol a hatékonyság növelése kulcsfontosságú lehet a versenyképesség növelésében, illetve fenntartásában. De hogyan lehet a távmunkát bevezetni? Mire érdemes odafigyelni a bevezetés során? Ebben a bejegyzésben igyekszem bemutatni a távmunka bevezetés legfontosabb lépéseit és azokat a buktatókat, amiket érdemes lehet elkerülni.

Tovább olvasom

Mik egy CRM rendszer előnyei? Hogyan teszi hatékonyabbá céged működését?

Cégvezetőként valószínűleg hallottál már a CRM rendszerekről, esetleg egy ideje már fontolgatod is, hogy bevezessd a vállalkozásodban. Kérdések sokasága lehet a fejedben: Mik lehetnek egy CRM rendszer előnyei? Miért van erre szükségem? Megéri a befektetést? Miben tud segíteni a vállalkozásomnak? Nos, lépjünk túl a teoretikus blablán és nézzük meg együtt, miért is lehet érdemes CRM rendszert bevezetni!

Tovább olvasom