Hogyan történik a QlickCRM bevezetése?

2024.03.21.

Ha érdeklődtök a QlickCRM iránt, és szeretnétek tudni mire számíthattok, ha igényeltek tőlünk ingyenes demót, akkor olvassátok végig cikkünket, melyben bemutatjuk, hogyan történik a rendszer bevezetése, lépésről lépésre haladva az első kapcsolatfelvételtől kezdve a zökkenőmentes használatba vételig.

Igényfelmérés telefonon

Amikor beérkezik egy érdeklődés a CRM rendszerünkkel kapcsolatban, minden esetben az első lépés az, hogy telefonon felkeressük az érdeklődőt és átbeszéljük mire szeretnék használni a rendszert. A beszélgetés végén pedig általában rögtön egyeztetünk is egy időpontot a CRM rendszer demójának bemutatására.

Személyre szabott online demózás

Az előzetes igényfelmérés alapján mi már egy olyan demó rendszert mutatunk be a potenciális ügyfeleknek, ami az ő igényeikre van szabva. Megmutatjuk hogyan tudnák használni a rendszert és beépíteni ezt a mindennapjaikba. A megbeszélés alatt minden kérdésre válaszolunk, bemutatjuk az egyes funkciókat, amik érdekesek lehetnek számukra. Amennyiben úgy érzik, hogy szeretnék kipróbálni a rendszert, erre is van lehetőség, tudunk biztosítani demó verziót pár napra, amíg tesztelhetik. Természetesen a tesztidőszak alatt is bármikor kereshetnek minket, ha kérdés merül fel.

Rendszer beállítása és átadása

Amennyiben a QlickCRM-re esik a választás, elkezdődik a bevezetési folyamat. A bevezetés szintén egy képernyőmegosztásos megbeszéléssel kezdődik, ahol az adott cég folyamatainak átbeszélése után beállítjuk az egyes modulokat, kategóriákat, státuszokat, automatizmusokat, illetve adott esetben az email kezelést. Felvesszük a felhasználókat, beállítjuk a jogosultságokat. Ha az ügyfélnek van már meglévő ügyfél adatbázisa, akkor azt excel segítségével tudjuk importálni a rendszerbe.

Folyamatos támogatás

A QlickCRM bevezetése nem ér véget a rendszer átadásával. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy folyamatos támogatást nyújtsunk az ügyfeleinek, legyen szó technikai segítségről, új funkciók bevezetéséről, vagy a rendszer hatékonyabb használatával kapcsolatos tanácsadásról. Az ügyfelek bármikor kereshetnek minket kérdéseikkel, problémáikkal, ötleteikkel.

Tippek a sikeres bevezetéshez

  • A CRM rendszer bevezetése előtt érdemes átgondolni a cég különböző folyamatait, hogy a beállításnál már minden információ rendelkezésre álljon. Mire is gondolunk pontosan?
    • Milyen feladataitok vannak? Szeretnétek-e ezeket kategorizálni
      • Mik legyenek  feladatok státuszai? (Pl.: Új, Folyamatban, Kész)
    • Vannak-e ismétlődő feladatok, amik bizonyos időközönként kellene, hogy megnyíljanak a felhasználókon?
    • Milyen automatizmusokat szeretnétek a rendszerben használni?
  • A rendszert használó felhasználók listáját ajánlott még a bevezető megbeszélés előtt összeírni, hogy addigra az adatokat már rögzíteni tudjuk.
    • El kell döntenetek, hogy a rendszert használó különböző felhasználók milyen jogosultságokkal rendelkezzenek. Fontos meghatározni, hogy ki milyen adatokhoz férhet hozzá, és ki milyen műveleteket végezhet el a rendszerben.
  • Email kezelés esetén érdemes átgondolni, hogy melyik email cím milyen modulhoz tartozzon.

A folyamat célja, hogy a QlickCRM rendszert gördülékenyen és hatékonyan vezessük be, biztosítva ezzel, hogy az ügyfelek maximálisan ki tudják használni annak minden előnyét már a kezdetektől fogva.