Emeld új szintre a
projektek kezelését QlickCRM-el!
Rendszerünk projektmenedzsment funkcióival egyszerűen nyomon követheted mind az aktuális, mind a lezárt projekteket. Minden projekt adatlapja tartalmazza a kapcsolódó levelezéseket, feladatokat, teendőket, dokumentumokat és résztvevőket, így egyetlen kattintással elérheted az összes szükséges információt. A rendszer számos hatékony eszközzel segíti a projektek gördülékeny és sikeres lebonyolítását, így jelentősen növelheted csapatod hatékonyságát.
Minden projekt egy helyen, státuszokkal, határidőkkel és felelősökkel
Nehezen látod át, hogy pontosan milyen projekteken is dolgoztok, illetve azok státuszát? Kezdd el használni a QlickCRM projektmenedzsment funkcióját és tedd átláthatóbbá a projekteket! Egyetlen listában láthatod, hogy mi hol tart, kik a felelősök vagy éppen mi is a határidő.


Kövesd nyomon projektjeid előrehaladását egyedi státuszokkal
A tetszőlegesen létrehozott egyedi státuszok segítenek abban, hogy mindig tudd, hol tart egy projekt. Legyen szó a projekt elindításáról vagy folyamatban lévő feladatokról, a státuszok mindig pontos képet adnak a projekt előrehaladásáról, így könnyedén irányíthatod a munkafolyamatokat.
Projekthez kapcsolódó dokumentumok kezelése
A projektekhez korlátlan számú dokumentumot és fájlt csatolhatsz. Legyen szó tervekről, jelentésekről, prezentációkról, képekről vagy egyéb fájlokról, a csapattagok könnyedén hozzáférhetnek minden fontos anyaghoz.


Hozz létre feladatokat és rendeld hozzá a felelősöket egyszerűen
A projekt adatlapján könnyedén létrehozhatsz korlátlan számú feladatot, és azonnal hozzárendelheted azokat a megfelelő kollégákhoz. Nyomon követheted a feladatok státuszát, határidejét, így mindig pontosan látod, melyik feladat van még folyamatban, és melyik készült már el.
Szabd testre projektjeidet a saját igényeid szerint létrehozott egyedi mezőkkel
Amikor egy projektet létrehozol, lehetőséged van egyedi mezőket hozzáadni. Például, ha egy projektnél fontos a költségkeret nyilvántartása, külön mezőt adhatsz hozzá a költségek rögzítésére. Ha egy projekthez specifikus követelmények kapcsolódnak, létrehozhatsz egy "Ügyfélspecifikus elvárások" mezőt, ahova bármilyen ezzel kapcsolatos információt beírhatsz.
Az egyedi mezőknek köszönhetően pontosan azokat az információkat tárolhatod a projektek adatlapján, amelyek a vállalkozásod számára relevánsak. Ráadásul ezek alapján később könnyedén szűrheted és rendszerezheted a projektjeidet, így mindig gyorsan megtalálhatod a számodra legfontosabb adatokat.


Levelezz közvetlenül a projekt adatlapjáról!
A QlickCRM-ben a projekt adatlapról küldhetsz e-maileket az érintett partnereknek, beszállítóknak. Nemcsak az általad küldött e-mailek, hanem a válaszok is automatikusan hozzászólásként kerülnek rögzítésre az adatlapon, időrendben. Ez azt jelenti, hogy a projekthez kapcsolódó dokumentumok, feladatok és e-mailek mind egy helyen elérhetők, így nem kell többé különböző rendszerek között keresgélned a szükséges információkat.
Projekt sablonokkal időt is spórolhatsz
Ha gyakran dolgozol hasonló projekteken, a projekt sablonok rengeteg időt takarítanak meg. Például, ha rendszeresen indítasz marketing kampányokat, előre létrehozhatod a szükséges feladatokat és felelősségi köröket egy sablonban. Egy új kampány indításakor csak ki kell választanod a megfelelő sablont, és a rendszer automatikusan hozzáadja az olyan feladatokat, mint a "Kreatív anyagok elkészítése" vagy "Kampány összeállítása". Ellenőrző listákat is könnyedén hozzárendelhetsz a feladatokhoz. Például, egy termékfejlesztési projektnél a feladatokhoz csatolt listán az összes szükséges lépés megjelenik, mint az „Anyagbeszerzés", „Gyártás előkészítése" vagy „Minőségellenőrzés". Így minden résztvevő pontosan tudja, milyen feladatokat kell elvégezni, és semmi sem marad ki a folyamatból.

Meglévő alkalmazásaidat kösd össze a QlickCRM-el: 7500+ integráció
Nézd meg, mit mondanak ügyfeleink a QlickCRM-ről!
Ki tudná jobban bemutatni a QlickCRM előnyeit, mint azok, akik nap mint nap használják.