Hatékonyabb munkavégzés a QlickCRM feladatkezelő rendszerével

Feladatkezelő rendszerünk nagymértékben megkönnyíti a kisebb feladatok és az összetettebb munkafolyamatok kezelését egyaránt. Egyszerűbbé teszi a feladatok delegálását, illetve a feladatokhoz tartozó információk nyilvántartását.
Próbáld ki ingyen

Feladatok és alfeladatok egyszerűen

A feladatkezelő rendszer segítséével rendkívül gyorsan és egyszerűen tudsz létrehozni új feladatokat, melyeknél pár kattintással be tudod állítani, hogy ki legyen az adott feladat felelőse, mi legyena feladat határideje, illetve részletezheted a feladatatot a munkatársad számára.

Ha az adott feladat több különböző alfeladatra bontható, több különböző felelőssel és határidővel, akkor minden további nélkül tudsz létrehozni a fő feladathoz kapcsolódóan alfeladatokat. Az alfeladatok státuszát pedig egyszerűen nyomonkövetheted a fő feladat adatlapján is.

Kategorizálás és rendszerezés

A feladatok részlegek vagy különböző csapatok szerinti csoportosításához úgynevezett feladat kategória rendszert alakítottunk ki. Ezek segítségével egyszerűen szegmentálni tudod a különböző tevékenységet végző munkatársak számára a feladatokat. A feladat kategóriák emelett segítenek a könnyebb jogosultság kezelésben is. Így mindenki csak a hozzá vagy a munkaköréhez kapcsolódó feladatokhoz tud hozzáférni.

Egyéni feladat státuszok és munkafolyamatok

Az előre deffiniált feladat státuszokon kívül (új, folyamatban, kész és lezárt) lehetőséged van feladat kategóriánként elétrő feladat státuszokat létrehozni. A feladat státuszok segítségével kiválóan le tudod képezni az egyes lépéseit az adott kategória feladatainak. A feladat státuszok segítségével pillanatok alatt áttekinthető, hogy afeladatok milyen fázisban tartanak.

Ellenőrző listák (checklist)

Hozz létre akár előre meghatározott ellenőrző vagy teendő lista sablonokat, melyeket azután pár kattintással be tudsz illeszteni az adott kapcsolódó feladatokhoz. Az adott feladaton dolgozó munkatárs számára így tökéletesen egyértelmű éesz, hogy milyen lépései vagy rsz feladatai vannak eg adott feladatnak. Jelölni is tudja, hogy mely pontokkal készült el, illetve így látható, hogy mik azok, melyek még hátra vannak.

Természetesen lehetőség van arra is, hogy teljesen ad-hoc hozz létre ellenőrző listát egy adott feladaton belül, anélkül, hogy bármilyen sablont létrehoztál volna azt megelőzően. Az ellenőrző listák így segítenek, hogy a feladatok mindig ugyan azon lépések mentén legyenek elvégezve garantálva azt, hogy nem lesz elfelejtett lépés.

Ismétlődő feladatok

Minden vállalkozás életében, így bizonyára nálatok is vannak gyakran ismétlődő feladatok. (pl: ellenőrizni a beérkezett utalásokat)

Ahhoz, hogy ezek a feladatok rendre el legyenek végezve kiváló megoldást kínál az ismétlődő feladatok funkció. Rögzíteni tudsz bármennyi ismétlődő feladatot, be tudod állítani a feladat paramétereit, leírását, felelősét, illetve többek között a határidejét is. Az így létrehozott feladat sablont tudod ütemezni, hogy milyen gyakorisággal, melyik munkatárshoz rendelve hozza létre a feladatkezelő rendszer.

A megadott időpontokban a rendszer ciklikusan létrehozza a beállított feladatot és természetesen erről e-mailben is küld értesítést a feladat felelőse számára.

Hozzárendelés partnerhez

Gyakran egy feladat egy konkrét ügyfélhez vagy vásárlóhoz kapcsolódik. A feladatkezelő rendszer lehetőséget biztosít arra is, hogy a feladatoknál meg add, hogy melyik partnerhez kapcsolódik az adott feladat.

Ennek köszönhetően a feladat listában tudsz szűrni arra, hogy a megadott partnerhez milyen futó vagy épp lezárt feladatok tartoznak. Természetesen a partner adatlapján is megtalálhatod a kapcsolódó feladatok listáját.

Hozzászólások, üzenet küldés

A feladaton lehetőségetek van kommunikálni a résztvevő munkatársakkal hozzászólások formájában. A hozzászólásról természetesen értesítés és email formájában is tájékoztatva lesznek a címzettek, így egészen biztosan célba ér az üzenet. A hozzászólások bármikor vissza olvashatóak a feladaton belül, így egy szabadságolás esetén a helyettesítő munkatárs pillanatok alatt képbe kerül az adott feladat tudnivalóival kapcsolatban.

Dokumentumkezelés, fájlfeltöltés

Pár kattintással fel tudsz tölteni a feladathoz kapcsolódó fájlokat, illetve dokumentumokat, melyek elérhetővé válnak így a feladatban résztvevő munkatársak számára.

Nézd meg, mit mondanak ügyfeleink a QlickCRM-ről!

Ki tudná jobban bemutatni a QlickCRM előnyeit, mint azok, akik nap mint nap használják. Nézd meg, mit mondanak azok a vállalkozások, akik már megtapasztalták a QlickCRM hatékonyságát!
Németh Viktor (Ügyvezető)

Amióta a QlickCRM rendszerét használom, egy program segítségével meg tudom nézni a napi feladataimat. Megkönnyíti a cégvezetői teendőimet, és a csapatot is hatékonyan tudom menedzselni egy felületen belül.

Kiss Márk (Értékesítési igazgató)

Már több CRM rendszerhez volt szerencsém a pályafutásom során, viszont a QlickCRM rendszere egy dologban egészen más- ez pedig a könnyen kezelhetőség. A csapatom gyorsan átlátta a rendszer működését, aminek nagyon örülök, hiszen hatalmas terhet vettek le a vállamról.

Kiss Márk (Értékesítési igazgató)

Már több CRM rendszerhez volt szerencsém a pályafutásom során, viszont a QlickCRM rendszere egy dologban egészen más- ez pedig a könnyen kezelhetőség. A csapatom gyorsan átlátta a rendszer működését, aminek nagyon örülök, hiszen hatalmas terhet vettek le a vállamról.

Kérdésed maradt a feladatkezelő rendszer használatával kapcsolatban?

Nem találtad meg a kérdésedre a választ? Segítünk!

Kösd össze weboldaladdal könnyedén

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce a quam eget ante viverra accumsan. Pellentesque at laoreet augue. Nam fringilla vel nunc non viverra. Pellentesque vulputate suscipit enim, a pretium arcu interdum eget. Aenean et odio sem. Sed lectus mi, sagittis et mollis vel, lobortis et orci.

Próbád ki 14 napig ingyen!

Kötelezettség mentesen és teljesen ingyen 14 napig szabadon használhatod CRM rendszerünket. Fedezd fel, hogyan teszi egyszerűbbé a mindennapi munkavégzésed!