Biztonság és adatkezelés
A QlickCRM fejlesztője és üzemeltetőjeként mélyen elkötelezettek vagyunk amellett, hogy ügyfeleink számára biztonságos és megbízható környezetet biztosítsunk. Tisztában vagyunk azzal, hogy az általunk fejlesztett CRM rendszerben kezelt adatok rendkívül érzékenyek és létfontosságúak ügyfeleink számára. Ezért minden erönkkel azon vagyunk, hogy a legmagasabb szintű adatvédelmet és biztonságot nyújtsuk számukra.
Adatvédelmünk alapelvei
Adatvédelmi gyakorlatunk alapjait az alábbi alapelvek képezik, melyek biztosítják, hogy ügyfeleink adatait a legnagyobb gondossággal kezeljük.
Átláthatóság és felelősség
Minden adatkezelési folyamatunkat átláthatóan és felelősségteljesen végzünk. Ügyfeleinknek bármikor hozzáférést biztosítunk az általuk tárolt adatokhoz és tájékoztatjuk őket az adatkezelési gyakorlatainkról.
Adatminimalizálás és célhoz kötöttség
Csak azon adatokat gyűjtjük és tároljuk, amelyek szükségesek a CRM rendszer szolgáltatásainak nyújtásához. Az adatokat kizárólag a megadott célokra használjuk fel, és kerüljük a felesleges adatgyűjtést.
Biztonság
Folyamatosan fejlesztjük biztonsági protokolljainkat, hogy megvédjük az adatokat illetéktelen hozzáféréstől, adatvesztéstől, módosítástól és nyilvánosságra hozataltól. Titkosítási technológiákat és biztonsági intézkedéseket alkalmazzuk az adatok védelme érdekében.
Hozzáférés korlátozása és felügyelet
Szigorú hozzáférés-vezérlési politikákat alkalmazunk, hogy csak a megfelelő jogosultságokkal rendelkező munkatársak férjenek hozzá az érzékeny adatokhoz. Rendszeres felülvizsgálattal biztosítjuk a hozzáférési jogosultságok megfelelő kezelését.
Ezek az alapelvek képezik az adatvédelmi politikánk gerincét, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy azokat minden szinten betartsuk és folyamatosan tovább fejlesszük, ezzel biztosítva ügyfeleink adatvédelmét.
Technológiai biztonsági intézkedések
Tisztában vagyunk azzal, hogy a modern technológiai környezetben a biztonsági kihívások folyamatosan változnak, és ezért szükség van állandó odafigyelésre és innovációra a biztonsági intézkedések terén is. Ezért a következő technológiai biztonsági intézkedéseket alkalmazzuk, hogy megvédjük az ügyfeleink adatait:
Erős titkosítás
Minden érzékeny adatot, beleértve a tárolást és az adatátvitelt, erős titkosítási protokollal védjük (SSL). Ez biztosítja, hogy az adatok csak az arra jogosult személyek számára legyenek elérhetők.
Rendszeres biztonsági frissítések és karbantartások
Szerverüzemeltető partnerünk rendszeresen frissíti rendszereinket a legújabb biztonsági javításokkal és frissítésekkel, hogy védekezhessünk a legújabb fenyegetések ellen. Ezenkívül rendszeres karbantartást végeznek, hogy biztosítsák szervereink optimális működését.
Hálózati biztonság
Üzemeltetésben partnerünk RackForest Kft speciális tűzfalakat és egyéb hálózati biztonsági intézkedéseket alkalmaz, hogy megvédje rendszereinket az illetéktelen hozzáférésektől és támadásoktól. Emellett folyamatosan monitorozza a hálózati forgalmat, hogy azonnal észleljék és reagáljanak minden gyanús tevékenységre.
Adatmentés és helyreállítás
Teljes mértékben tudatában vagyunk annak, hogy az adatok biztonságos mentése és a hatékony helyreállítási eljárások nélkülözhetetlenek a megbízható adatkezelés szempontjából. Ezért a következő intézkedéseket alkalmazzuk az ügyfeleink adatainak védelme érdekében:
Napi rendszerességgel történő adatmentés
Rendszeres és automatizált adatmentési eljárásokat alkalmazunk, hogy biztosítsuk az adatok folyamatos biztonságát. Az adatmentéseket biztonságos és redundáns tárhelyeken tároljuk, így biztosítva az adatok elérhetőségét bármilyen váratlan esemény esetén.
Helyreállítási tervek és tesztelés
Kidolgoztunk részletes helyreállítási terveket az adatvesztés vagy rendszermeghibásodás esetére. Rendszeresen végzünk teszteket ezekre a tervekre, hogy biztosítsuk gyors és hatékony helyreállítást bármilyen vészhelyzetben.
Vészhelyzeti eljárások és képzése
Munkatársainkat folyamatosan képezzük a vészhelyzeti eljárásokban, hogy felkészültek legyenek a gyors és hatékony reagálásra bármilyen adatvédelmi incidens esetén.
Bizalom és felelősség
Megtisztelő amikor egy vállalkozás a QlickCRM-et választja, és bizalmat szavaz nekünk az értékes adatainak kezelésében. Tisztában vagyunk azzal a nagy felelősséggel, amit ez a bizalom jelent, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy ezt a bizalmat megtartsuk és megőrizzük.
Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a legmagasabb szintű biztonságot és adatvédelmet nyújtsuk, mivel tudjuk, hogy egy cég adatainak védelme nem csak egy technikai követelmény, hanem egy etikai kötelezettség is. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy rendszereinket, eljárásainkat és politikáinkat a legújabb biztonsági kihívásoknak megfelelően fejlesszük, és mindig készen állunk arra, hogy gyorsan reagáljunk bármilyen biztonsági incidensre.
Bízunk abban, hogy ez az aloldal segített megérteni, hogyan kezeljük és védjük az adatokat. Amennyiben bármilyen kérdésed van az adatvédelmi gyakorlatainkkal kapcsolatban, vagy további információra lenne szükséged, kérjük, ne habozz kapcsolatba lépni velünk.