Tedd hatékonyabbá és eredményesebbé értékesítésed!

- Értékesítés lista
- Értékesítés előzmények
- Értékesítési folyamatok
- Termékek és szolgáltatások
- Ellenőrzőlisták
- Feladatkezelés
- Emlékeztetők
- Szerződés és árajánlat sablonok
Az összes értékesítés egy helyen
A QlickCRM értékesítési moduljában minden termék és/vagy szolgáltatás értékesítésével kapcsolatos információ egy helyen nyilvántartható. Az árajánlatokhoz, szerződésekhez és egyéb értékesítési folyamatokhoz kapcsolódó részletek könnyen elérhetők és kezelhetők, így megkönnyítve munkádat. A rendszerben könnyen ellenőrizhető, hogy melyik partnernek miből és mennyit adtatok el, valamint az értékesítések különböző paraméterei alapján könnyedén keresni és szűrni lehet a projektek között.


Értékesítési események és előzmények
A megvalósult értékesítési folyamatok során a QlickCRM rendszer lehetőséget nyújt különböző események és történések rögzítésére, amelyek az adott értékesítéshez kapcsolódnak. Ezek közé tartozhatnak a telefonhívások, az üzenetváltások, vagy a személyes találkozók. Emellett teljesen egyedi eseményeket is létrehozhatsz a rendszeren belül, -például golfozást-, és ezeket is könnyedén hozzárendelheted a lépésekhez. Ezáltal egyszerűen visszanézheted a csapatoddal később, hogy az adott értékesítési folyamat során pontosan mikor és milyen események történtek, továbbá mennyi utánkövetés és egyeztetés zajlott le. Ez a funkcionalitás segíti az üzleti folyamatok átláthatóságát és hatékonyabb vezetését.
Egyéni értékesítési folyamatok
Az értékesítési folyamat különböző lépésekből, például igényfelmérésből, ajánlatadásból és szerződéskötésből áll. Az értékesítés státusza a folyamat egy-egy ilyen lépését jelenti, és az összes státusz együttesen alkotja az értékesítési folyamatot. A QlickCRM rendszerében teljesen testreszabható az értékesítési folyamat, és az értékesítések részletei könnyen nyomon követhetők, mivel megjelölhető, hogy az adott értékesítés melyik státusznál (lépésnél) tart éppen. Ezáltal átláthatóvá válik, hogy az egyes értékesítések hogyan haladnak előre a folyamatban.


Termékek és szolgáltatások
A QlickCRM értékesítési modulja lehetővé teszi, hogy feltöltsd, illetve kezeld a termékeidet és szolgáltatásaidat. Ezeken a termékeken belül különböző árakat (pl.: normál ár, VIP ár, viszonteladói ár stb.) rendelhetsz hozzá. A termékekhez cikkszámot és mennyiségi egységet is hozzáadhatsz. Továbbá minden egyes terméket és szolgáltatást dinamikusan hozzá tudsz rendelni az értékesítési folyamatokhoz. A termékeknél akár különböző devizanemek is megadhatók, ami lehetővé teszi a rugalmas árképzést a nemzetközi partnerek számára.
Ellenőrző listák (checklist)
Hozz létre előre meghatározott ellenőrző vagy to-do listát, amelyet pár kattintással beilleszthetsz az adott értékesítési folyamathoz! Ez segít a feladatok delegálásában a csapattagok számára, és megkönnyíti a feladatok menedzsmentjét is. Az elvégzett és hátralévő pontokat könnyedén jelölheti minden résztvevő, így mindig látható, hogy melyek a még megvalósítandó feladatok. Emellett lehetőség van teljesen ad-hoc ellenőrző listák létrehozására is, amelyek segítik a feladatok egységes végrehajtását és az elfelejtett lépések elkerülését.


Értékesítéshez kapcsolódó feladatok
Az értékesítésen belül pár kattintással egyszerűen létrehozhatók feladatok, amelyeket bármelyik kollégának ki lehet osztani a CRM rendszeren belül. Az értékesítésekhez szervesen kapcsolódik a feladatkezelő modulunk, így az értékesítéssel kapcsolatos feladatok könnyen nyilvántarthatók, követhetők és delegálhatók.
Egyedi mezők és információk
Minden cég esetében eltérő lehet, hogy milyen információkat és paramétereket szeretnének rögzíteni az egyes értékesítési folyamatokhoz. A CRM rendszerben lehetőség van úgynevezett egyedi mezőket létrehozni, amelyekkel tetszőleges információk rögzíthetők az értékesítésekhez. Ezáltal az egyedi információk és paraméterek alapján az értékesítések szűrhetők a listázásnál, így a vállalatok az adott szükségleteikhez és igényeikhez igazíthatják az értékesítési folyamatok kezelését a QlickCRM rendszerében.


Emlékeztetők
Egy apró, de nélkülözhetetlen funkció. Az értékesítés során gyakran szükség van emlékeztetőkre, például a közeljövőben esedékes telefonhívásokhoz, megbeszélésekhez vagy más feladatokhoz. A QlickCRM rendszere lehetőséget nyújt ilyen emlékeztetők beállítására. A rendszer az előre beállított időpontot megelőzően e-mailben emlékezteti az értékesítőt az adott teendő esedékességéről, így támogatva a feladatok hatékony és időben történő végrehajtását. Ez az egyszerű, ám hasznos funkció segíti a feladatok hatékony kezelését és az elfelejtett teendők elkerülését a CRM rendszer használata során.
Szerződések összeállítása
Pillanatok alatt létrehozhatók a szükséges szerződéssablonok dinamikus változókkal a CRM rendszerben, ahol az adott ügyfél adatait, az értékesítés részleteit és még az egyedi mezők értékeit is be tudod helyettesíteni. Hasonlóképpen könnyedén létrehozhatók szerződések, akár az előbb említett sablonból, akár anélkül. A szerződések könnyedén exportálhatók pdf- formátumban egyetlen gombnyomással, ami még kényelmesebbé teszi az értékesítési folyamatok menedzselését.


Árajánlatok készítése
Hasonlóan az előbb említett szerződés funkcióhoz, - árajánlat sablonokat is létrehozhatsz a CRM rendszerben, amelyek segítik és felgyorsítják az ajánlatok elkészítését. Az ajánlatokhoz könnyedén hozzáadhatod a fentebb említett termékeket és szolgáltatásokat, de lehetőség van teljesen egyedi árajánlatok összeállítására is. Az ajánlatokat egyszerűen exportálhatod pdf- formátumban, hogy könnyedén megoszthasd őket partnereiddel és ügyfeleiddel.
Dokumentumkezelés, fájlfeltöltés
Az értékesítési folyamatokhoz szabadon feltölthetsz különböző dokumentumokat, -mint például árajánlatok, szerződések, megállapodások stb.-, melyek így rendszerezetten el lesznek tárolva és későbbiekben is az adott értékesítésnél könnyen elérhetők, valamint megtalálhatók lesznek minden egyes munkatárs számára.


Értékesítési riportok
A QlickCRM rendszere dátumra és értékesítőre szűrve különböző riportokat és kimutatásokat készít az értékesítésekről. Például összesített nettó és bruttó értékesítési adatok az adott időszakban, eladott termékek darabszáma, eladott termékek és szolgáltatások listázása, valamint az értékesítés összege értékesítőkre lebontva. Ez a funkcionalitás lehetővé teszi az értékesítési teljesítmény hatékony nyomon követését és elemzését.
Nézd meg, mit mondanak ügyfeleink a QlickCRM-ről!
Kérdésed maradt a feladatkezelő rendszer használatával kapcsolatban?
Hogyan integrálhatom a QlickCRM rendszert a meglévő értékesítési folyamatokba?
Milyen támogatást nyújt a QlickCRM az értékesítési csapat számára?
Hogyan segíti a QlickCRM rendszer az értékesítési folyamatok során történő események nyomon követését?
Akkor is tudom használni a rendszert, ha külföldre értékesítek?
Nem találtad meg a kérdésedre a választ? Segítünk!
Próbád ki 14 napig ingyen!
Kötelezettségmentesen és teljesen ingyen 14 napig szabadon használhatod CRM rendszerünket. Fedezd fel, hogyan teszi egyszerűbbé a mindennapi munkavégzésed!