Hatékonyabb munkavégzés a QlickCRM feladatkezelő rendszer segítségével!

A feladatkezelő rendszer nagymértékben megkönnyíti számodra, és kollégáid számára a kisebb feladatok és az összetettebb munkafolyamatok kezelését, mindemellett leegyszerűsíti a feladatok delegálását és a hozzájuk tartozó információk, kommunikációk nyilvántartását.
Próbáld ki ingyen
Feladatkezelő rendszer

Feladatok és alfeladatok egyszerűen

Válassz neked tetszőleges nézetet! Elérhető lista és kanban nézet is. Feladatkezelő rendszerünk segítségével rendkívül gyorsan és egyszerűen tudsz létrehozni új feladatokat, melyeknél pár kattintással be tudod állítani, hogy ki legyen az adott feladat felelőse, mi legyen a feladat határideje, illetve részletezheted az adott feladatot a munkatársaid számára.

Ha az adott feladat több különböző alfeladatra bontható különböző felelősökkel és határidőkkel, akkor könnyedén hozzárendelhetsz alfeladatokat a fő feladatokhoz. Az alfeladatok státuszát pedig egyszerűen nyomon követheted a fő feladatok adatlapján is.

Feladatkezelő rendszer lista és kanban nézet
Feladatkezelő rendszer

Kategorizálás és rendszerezés

A feladatok részlege vagy különböző csapatok szerinti csoportosításához úgynevezett “feladat kategória” rendszert alakítottunk ki. Ezek segítségével egyszerűen szegmentálni tudod a különböző tevékenységet végző munkatársak számára a feladatokat. A feladat kategóriák emelett segítenek a könnyebb jogosultságkezelésben is, így minden kolléga csak a hozzá, vagy a munkaköréhez kapcsolódó feladatokhoz tud hozzáférni.

E-mail küldés és fogadás közvetlenül a feladat adatlapról

A feladat adatlapján nem csak a munkatársakkal tudsz kommunikálni, hanem akár külső címzettekkel, partnerekkel is. A válasz e-mail is természetesen az érintett feladathoz kerül rögzítésre, így minden, a feladathoz tartozó kommunikáció elérhető lesz az adatlapról.

Feladat hozzászólások
Feladat ellenőrző lista (checklist)

Ellenőrző listák (checklist)

Hozz létre akár előre meghatározott ellenőrző vagy teendő lista sablonokat, melyeket azután pár kattintással be tudsz illeszteni az adott kapcsolódó feladatokhoz! Az adott feladaton dolgozó munkatárs számára így egyértelművé válik, hogy milyen lépései vagy részfeladatai vannak egy adott feladatnak. Jelölni is tudja, hogy mely pontokkal készült el, illetve így látható, hogy melyek azok a teendők, amelyek még hátra vannak. Ez megkönnyíti a csapat munkáját is.

Természetesen lehetőség van arra is, hogy teljesen ad-hoc hozz létre ellenőrző listát egy adott feladaton belül, anélkül, hogy bármilyen sablont létrehoztál volna azt megelőzően. Az ellenőrző listák így segítenek, hogy a feladatok mindig ugyanazon lépések mentén legyenek elvégezve garantálva, hogy ne legyen elfelejtett lépés.

Ismétlődő feladatok

Minden vállalkozás életében, így bizonyára nálatok is vannak gyakran ismétlődő feladatok- ilyen például a beérkezett utalások ellenőrzése.

Rögzíteni tudsz bármennyi ismétlődő feladatot, be tudod állítani a feladat paramétereit, leírását, felelősét, illetve a határidejét is. Az így létrehozott feladat sablont ütemezni tudod, hogy milyen gyakorisággal, melyik munkatárshoz rendelve hozza létre a feladatkezelő rendszer.

Ismétlődő feladatok
Feladat partnerekhez rendelés

Hozzárendelés partnerhez

Gyakran egy feladat, egy konkrét ügyfélhez vagy vásárlóhoz kapcsolódik. A QlickCRM feladatkezelő rendszere lehetőséget biztosít arra is, hogy a feladatok delegálásánál megadd, hogy melyik partnerhez kapcsolódik az adott projekt.

Ennek köszönhetően a feladatlistában tudsz szűrni arra is, hogy a megadott partnerhez milyen futó, vagy épp lezárt feladatok tartoznak. Természetesen a partner adatlapján is megtalálhatod a kapcsolódó feladatok listáját.

Egyéni feladat státuszok és munkafolyamatok

Az előre definiált feladat státuszokon kívül (új, folyamatban, kész és lezárt) lehetőséged van feladat kategóriánként eltérő feladat státuszokat is létrehozni. A feladat státuszok segítségével kiválóan le tudod képezni az egyes lépéseit az adott kategória feladatainak. A feladat státuszok segítségével pedig pillanatok alatt áttekinthető, hogy az alfeladatok milyen fázisban tartanak.

Feladat státuszok, feladatkezelés
Feladatokhoz dokumentum feltöltés

Dokumentumkezelés, fájlfeltöltés

Pár kattintással könnyedén feltölthetsz és megoszthatsz a feladathoz kapcsolódó fájlokat és dokumentumokat, így azok az összes résztvevő munkatárs számára elérhetővé válnak!

Nézd meg, mit mondanak ügyfeleink a QlickCRM-ről!

Ki tudná jobban bemutatni a QlickCRM előnyeit, mint azok, akik nap mint nap használják. Nézd meg, mit mondanak azok a vállalkozások, akik már megtapasztalták a QlickCRM hatékonyságát!

Kérdésed maradt a feladatkezelő rendszer használatával kapcsolatban?

Van lehetőség a QlickCRM rendszerben feladatok státuszának nyomon követésére?

Hogyan segít a QlickCRM a határidők betartásában?

Hogyan segíti a QlickCRM rendszer a feladatkezelést?

Hogyan tudom automatizálni a rendszeres és ismétlődő feladatokat a rendszerben?

Nem találtad meg a kérdésedre a választ? Segítünk!

Próbáld ki ingyen!

Kötelezettségmentesen és teljesen ingyen kipróbálhatod CRM rendszerünket. Fedezd fel, hogyan teszi egyszerűbbé a mindennapi munkavégzésed!