CRM rendszer könyvelő és tanácsadó irodáknak

A QlickCRM egy könnyen kezelhető CRM rendszer, amely ideális megoldás könyvelő és tanácsadó irodák számára. A CRM rendszerünk segít hatékonyabbá tenni a mindennapi ad-hoc, illetve rendszeresen ismétlődő feladatok kezelését, az ügyfelek nyilvántartását és a bejövő e-mailek feldolgozását is.

crm rendszer

Miben lehet segítségedre a QlickCRM?

Fedezd fel a hatékonyság új szintjét a QlickCRM funkcióival! Rendszerünket úgy terveztük, hogy az megkönnyítse a céged mindennapi feladatait.
Ismerd meg a főbb modulokat, és fedezd fel, hogyan tehetik azok a vállalkozásodat még eredményesebbé!

QlickCRM - innováció és fejlődés

Ad-hoc feladatok hatékony kezelése

Rendszeresen előforduló feladatok automatizálása

E-mail üzenetekből feladatok létrehozása

Néhány gyakorlati példa, ami érdekes lehet a te könyvelő irodád számára is