Egyszerűbb projektmenedzsment a QlickCRM segítségével

- Feladatok kategorizálása
- Egyéni folyamatok kialakítása
- Ismétlődő feladatok automatizálása
- Feladaton belüli kommunikáció
- Ellenőrzőlisták
- Dokumentumkezelés
- Partner hozzárendelés
- Jogosultságkezelés
Átlátható és egyszerű projektlista
A projektlista által egy felületen belül láthatod, hogy állnak a projektek, beleértve az új, az elakadt, a sikeres és a sikertelen projekteket. A platformon megjelenik a projekt készültségi szintje, a felelős személyek és a határidők, így könnyedén szűrheted a projekteket státusz, projektmenedzser vagy partner alapján. A projektekhez partnereket is hozzá tudsz rendelni, így mindig visszatekinthetsz, hogy egy adott ügyfél számára milyen projekteket valósítottál meg korábban.


Projekt sablonok
A projekt sablon funkció kifejezetten hasznos azok számára, akiknél a projektek meghatározott feladatok és folyamatok mentén valósulnak meg. A sablon létrehozásával előre meghatározhatod, hogy az új projekt indításakor milyen feladatokat és felelősségi köröket kell létrehozni, ha az adott sablonnal hozod létre a projektet. Hozzárendelhetsz ellenőrző listákat a feladatokhoz, így minden résztvevő számára egyértelmű lesz, hogy milyen feladatokat kell teljesíteniük a projekt keretein belül. Ezáltal az új projektek könnyen és strukturáltan indulhatnak el a megfelelő irányba, ezzel növelve a munkamenet hatékonyságát.
Egyedi projektfolyamat (státuszok)
A projektmenedzser vagy a projekt adott felelőse szabadon létrehozhat különböző projekt státuszokat, amelyek pontosan tükrözik a projektek folyamatát. Ezeket a státuszokat frissítve a projektmenedzser jelezheti, hogy az adott projekt melyik fázisban tart éppen. A státuszok között lehetőség van jelölni, ha egy projekt sikeresen befejeződött, sikertelen volt, vagy akár azt is, ha valamiért elakadt a folyamatban. A státuszok által a projekt aktuális helyzetét mindig átláthatóan tudod nyomon követni és kezelni.


Informatív projekt adatlap
A QlickCRM projekt adatlap mindemellett tartalmazhat olyan fontos információkat is, mint a projektekhez rendelt költségvetés, az előrehaladás nyomon követésére szolgáló mérföldkövek, valamint a projekt tervezett és tényleges határideje. A részletes és jól strukturált adatlap segíti a projekt résztvevőit és a projekt vezetőket abban, hogy mindig átfogó képet kapjanak az adott teendő állapotáról, és hatékonyan koordinálják a tevékenységeket.
Projekthez kapcsolódó feladatok és alfeladatok
A projekt adatlap lehetővé teszi számodra, hogy korlátlan számú új feladatot hozz létre, és azokat azonnal hozzárendeld a megfelelő munkatársakhoz. Emellett a meglévő feladatok státusza is látható, így könnyen követhető, hogy az egyes feladatok elkészültek-e már, vagy éppen még folyamatban vannak-e? Ezáltal hatékonyan tudod irányítani és monitorozni a projekten belüli tevékenységeket, biztosítva a projekt zökkenőmentes előrehaladását.


Dokumentumok az adatlapon
A QlickCRM platformján keresztül a projektekhez korlátlan számú dokumentumot és fájlt lehet csatolni. Ez lehetővé teszi a csapattagok számára, hogy könnyen és rendezetten tárolják az összes releváns információt, dokumentációt és forrást egyetlen helyen. A csatolt dokumentumok lehetnek például tervek, jelentések, prezentációk, képek vagy egyéb olyan anyagok, amelyek támogatják a projektet. Ezzel a funkcióval az információk gyorsan és könnyen elérhetővé válnak, így elősegítve a hatékony és összehangolt munkavégzést.
Nézd meg, mit mondanak ügyfeleink a QlickCRM-ről!
Kérdésed maradt a projektmenedzsment funkció használatával kapcsolatban?
Hogyan segíti a QlickCRM a csapatmunkát a projektmenedzsmentben?
Milyen módon segít a QlickCRM a határidők kezelésében a projektmenedzsment során?
Van lehetőség a QlickCRM rendszerben több projekt egyidejű kezelésére?
Milyen adatokat rendelhetek hozzá a projektekhez?
Nem találtad meg a kérdésedre a választ? Segítünk!
Próbád ki 14 napig ingyen!
Kötelezettségmentesen és teljesen ingyen 14 napig szabadon használhatod CRM rendszerünket. Fedezd fel, hogyan teszi egyszerűbbé a mindennapi munkavégzésed!