Egyszerűbb projektmenedzsment a QlickCRM segítségével

A QlickCRM projektmenedzsment szoftver segítségével könnyedén áttekintheted az aktuálisan futó vagy akár a már lezárult projekteket. A projekt adatlapja tartalmaz minden az adott projekthez kapcsolódó levelezést, feladatot, teendőt, dokumentumot és résztvevőt. A CRM rendszerünk ezen modulja számos hasznos eszközzel támogatja vállalkozásod, hogy még hatékonyabb legyen a projektek kezelése.
Próbáld ki ingyen
projektmenedzsment szoftver
Projekt sablonok

E-mail kezelés a projekten belül

Ahhoz, hogy valóban a projekthez kapcsolódó minden információ egy helyen legyen, megvalósítottuk, hogy akár a projekt adatlapról közvetlenül tudj levelezni a projektben résztvevő munkatársakkal, beszállítókkal, illetve partnerekkel. Nem csak küldeni tudsz e-mailt, de a válasz levelek is szépen időrendben bekerülnek hozzászólásként az adatlapra. Így tehát a különböző dokumentumok, feladatok és információk mellett a projekt kommunikáció is elérhető lesz.

Átlátható és egyszerű projektlista

A projektlista segít, hogy pillanatok alatt átlásd, hogyan állnak a projektek, beleértve az új, az elakadt, a sikeres és a sikertelen projekteket. A lista megjeleníti a projektek státuszát, a kapcsolódó partnert, a felelős személyeket és a határidőket is. A projekteket könnyedén szűrheted és keresheted, ha esetleg korábbi, már lezárult projektekre lennél kíváncsi.

Projekt lista
Projekt sablonok

Projekt sablonok

A projekt sablon funkció kifejezetten hasznos azok számára, akiknél a projektek meghatározott feladatok és folyamatok mentén valósulnak meg. A sablon létrehozásával előre meghatározhatod, hogy az új projekt indításakor milyen feladatokat és felelősségi köröket kell létrehozni, ha az adott sablonnal hozod létre a projektet. Hozzárendelhetsz ellenőrző listákat a feladatokhoz, így minden résztvevő számára egyértelmű lesz, hogy milyen feladatokat kell teljesíteniük a projekt keretein belül. Ezáltal az új projektek könnyen és strukturáltan indulhatnak el a megfelelő irányba, ezzel növelve a munkamenet hatékonyságát.

Egyedi projektfolyamat (státuszok)

A projektmenedzser vagy a projekt adott felelőse szabadon létrehozhat különböző projekt státuszokat, amelyek pontosan tükrözik a projektek folyamatát. Ezeket a státuszokat frissítve a projektmenedzser jelezheti, hogy az adott projekt melyik fázisban tart éppen. A státuszok között lehetőség van jelölni, ha egy projekt sikeresen befejeződött, sikertelen volt, vagy akár azt is, ha valamiért elakadt a folyamatban. A státuszok által a projekt aktuális helyzetét könnyedén nyomon követheted, illetve kezelheted.

Projekt folyamat, projekt státuszok
Projektmenedzsment szoftver adatlap

Informatív projekt adatlap

A QlickCRM projekt adatlap amellett, hogy tartalmazza az adott projekthez kapcsolódó információkat, úgy mint például felelős munkatárs, projekt résztvevők, határidő, illetve státusz, aktívan támogatja a projektmenedzser munkáját is különböző eszközökkel. Létrehozhat ellenőrzőlistákat, rögzíthet magának teendőket (melyekről emlékezteti is a QlickCRM), sőt akár az adatlapról közvetlenül tud levelezni a megrendelő partnerrel is. Cél, hogy minden, ami a projekthez kapcsolódik, egy helyen megtalálható legyen.

Projekthez kapcsolódó feladatok és alfeladatok

A projekt adatlap lehetővé teszi számodra, hogy korlátlan számú új feladatot hozz létre, és azokat azonnal hozzárendeld a megfelelő munkatársakhoz. Emellett a meglévő feladatok státuszát is követheted, így átláthatod, hogy az egyes feladatok elkészültek-e már, vagy éppen még folyamatban vannak-e.

Projekt feladatok és alfeladatok
Projektmenedzsment dokumentumok

Dokumentumok az adatlapon

A QlickCRM platformján keresztül a projektekhez korlátlan számú dokumentumot és fájlt lehet csatolni. Ez lehetővé teszi a csapattagok számára, hogy könnyen és rendezetten tárolják az összes releváns információt, dokumentációt és forrást egyetlen helyen. A csatolt dokumentumok lehetnek például tervek, jelentések, prezentációk, képek vagy egyéb olyan anyagok, amelyek támogatják a projektet. Ezzel a funkcióval az információk gyorsan és könnyen elérhetővé válnak, így elősegítve a hatékony és összehangolt munkavégzést.

Nézd meg, mit mondanak ügyfeleink a QlickCRM-ről!

Ki tudná jobban bemutatni a QlickCRM előnyeit, mint azok, akik nap mint nap használják. Nézd meg, mit mondanak azok a vállalkozások, akik már megtapasztalták a QlickCRM hatékonyságát!

Kérdésed maradt a projektmenedzsment funkció használatával kapcsolatban?

Hogyan segíti a QlickCRM a csapatmunkát a projektmenedzsmentben?

Milyen módon segít a QlickCRM a határidők kezelésében a projektmenedzsment során?

Van lehetőség a QlickCRM rendszerben több projekt egyidejű kezelésére?

Milyen adatokat rendelhetek hozzá a projektekhez?

Nem találtad meg a kérdésedre a választ? Segítünk!

Próbáld ki ingyen!

Kötelezettségmentesen és teljesen ingyen kipróbálhatod CRM rendszerünket. Fedezd fel, hogyan teszi egyszerűbbé a mindennapi munkavégzésed!