Egyszerű és kényelmes ügyfélkezelő rendszer
- Ügyfelek listázása
- Informatív ügyfél adatlap
- Kategóriák és címlisták
- Egyedi mezők
- Dokumentumkezelés
- Importálás és exportálás
- Jogosultságkezelés
Könnyen kezelhető ügyfélkezelő rendszer
A QlickCRM rendszer korlátlan számú ügyfél adatainak nyilvántartására alkalmas. Az ügyfélkezelő rendszer funkciója segítségével egy helyen tárolhatod, illetve kezelheted ügyfeleid adatait. Pár kattintással kategorizálhatod és címkézheted ügyfeleidet, valamint azonnal megtekintheted, hogy milyen értékesítések, projektek vagy feladatok kapcsolódnak az adott partnerhez. Ráadásul akár teljesen egyedi információkat is hozzárendelhetsz a névjegyekhez, így minden fontos adat kéznél lesz, amikor épp szükséged lenne rá!
Névjegy kategóriák és címkék létrehozása
Az ügyfelekhez teljesen egyedi kategóriákat hozhatsz létre a QlickCRM rendszerében, ami támogat a névjegyek hatékony rendszerezésében, ezzel megkönnyítve a mindennapi teendőidet. Emellett beosztást és korlátlan számú egyedi címkét is adhatsz az egyes névjegyekhez, így még részletesebb szűrést és keresést biztosíthat számodra a platform.
Informatív és átlátható ügyfél adatlap
Az ügyfél adatlap egy olyan átfogó és informatív felület, ahol pillanatok alatt megtalálhatod az adott személy vagy cég kapcsolattartási, számlázási, szállítási adatait, vagy akár a kapcsolódó értékesítéseket, az eladott termékeket, szolgáltatásokat, sőt akár a kapcsolódó projekteket és feladatokat is. Ennek köszönhetően egyetlen felületen belül megtalálhatsz mindent, ami az adott ügyfélhez kapcsolódik. Hagyd el a terjedelmes, nehezen kezelhető excel táblázatokat. Próbáld ki a QlickCRM ügyfélnyilvántartó funkcióját. Legyen áttekinthető, kereshető, szűrhető ügyféladatbázisod!
Egyedi mezők létrehozása
Az ügyféladatok megfelelő tárolása elengedhetetlen minden cég életében. A QlickCRM rendszerén belül lehetőséged nyílik úgynevezett egyedi mezők létrehozására, amelyek segítségével teljesen egyedi és szabadon választható információkat tárolhatsz a névjegyekről. Ezek a mezők rugalmasan alkalmazkodnak a cégek egyedi szükségleteihez, az egyedi információk alapján pedig a névjegyek listájában könnyedén szűrhetsz az ügyfelek között, így még hatékonyabbá válik az ügyfélkezelés a platformon keresztül.
Dokumentumok tárolása egyszerűen
A QlickCRM rendszerén belül lehetőséged nyílik a névjegyekhez dokumentumot is mellékelni. Ez egy olyan hasznos funkció, amely lehetővé teszi a szerződések, ajánlatok, megállapodások, titoktartási szerződések és más fontos dokumentumok tárolását is. Így minden releváns információ egy helyen lesz, könnyen elérhető és rendezett formában. Ezáltal növelhető az adatok biztonsága, és az ügyfélkapcsolatok hatékonyabb kezelése is megvalósítható a felület segítségével.
Importálás és exportálás egyetlen kattintással
Az exportálás és importálás a QlickCRM rendszerében rendkívül egyszerű. Egyetlen kattintással könnyedén exportálhatod és tömegesen importálhatod a névjegyeket egy Excel fájlba. Az importálás megkönnyítéséhez pedig letölthetsz egy példa Excel fájlt, amely tartalmazza az oszlopok sorrendjét és elnevezését, így gyorsan és zökkenőmentesen töltheted fel az adatokat a rendszerbe. Ez az opció megkönnyíti az adatok kezelését és lehetővé teszi, hogy gyorsan és hatékonyan dolgozz.
Nézd meg, mit mondanak ügyfeleink a QlickCRM-ről!
Kérdésed maradt a feladatkezelő rendszer használatával kapcsolatban?
Hogyan segít a QlickCRM rendszer az ügyfélkapcsolatok kezelésében?
Be tudom integrálni a rendszerbe az ügyfeleim adatait, ha már rendelkezek ilyennel?
Sok más egyéb információval rendelkezem az ügyfeleimről. Ezeket fel tudom vinni a rendszerbe?
Nem találtad meg a kérdésedre a választ? Segítünk!
Próbáld ki ingyen!
Kötelezettségmentesen és teljesen ingyen kipróbálhatod CRM rendszerünket. Fedezd fel, hogyan teszi egyszerűbbé a mindennapi munkavégzésed!