Egyszerű és kényelmes ügyfélkezelő rendszer

Tárold és kezeld ügyfeleid adatait egy helyen, a QlickCRM rendszerében! Pár kattintással kategorizálhatod és címkézheted ügyfeleidet, valamint azonnal megtekintheted, hogy milyen értékesítések, projektek vagy feladatok kapcsolódnak az adott partnerhez. Ráadásul akár teljesen egyedi információkat is hozzárendelhetsz a névjegyekhez, így minden fontos adat kéznél lesz, amikor épp szükséged lenne rá!
Próbáld ki ingyen
Ügyfélnyilvántartó rendszer

Átlátható adatkezelés egyetlen platformon

A QlickCRM rendszer korlátlan számú ügyfél adatainak nyilvántartására alkalmas. A névjegylista lehetővé teszi a különböző fix és egyedi kritériumok mentén történő keresést és szűrést, így könnyedén szegmentálhatod az ügyfeleket az átláthatóság érdekében. Emellett a rendszer külön kezeli a szervezeteket és személyeket, így beállíthatod például azt, hogy milyen személyek tartoznak egy adott céghez.

ügyfélnyilvántartás
Névjegyek kategorizálása, címkézése

Névjegy kategóriák és címkék létrehozása

Az ügyfelekhez teljesen egyedi kategóriákat hozhatsz létre a QlickCRM rendszerében, ami támogat a névjegyek hatékony rendszerezésében, ezzel megkönnyítve a mindennapi teendőidet. Emellett korlátlan számú egyedi címkét is adhatsz az egyes névjegyekhez, így még részletesebb szűrést és keresést biztosíthat számodra a platform.

Beosztások és iparágak rendszerezése

A QlickCRM rendszerén belül könnyedén rögzíthetsz előre meghatározott beosztásokat és iparágakat is. Így a személy és szervezet típusú névjegyeknél egyszerűen megadhatod, hogy milyen beosztásban vagy mely iparágban dolgoznak a partnerek. Egy cég adatlapján pedig jól láthatóvá válik, hogy a kapcsolódó személyek milyen beosztásban tevékenykednek az adott cégnél. Mindez néhány kattintással elvégezhető, ami hatékony és átlátható ügyfélnyilvántartást biztosít.

Beosztások és iparágak
Ügyféladatlap

Informatív és átlátható ügyfél adatlap

Az ügyfél adatlap egy olyan átfogó és informatív felület, ahol pillanatok alatt megtalálhatod az adott személy vagy cég kapcsolattartási, számlázási, szállítási adatait, vagy akár a kapcsolódó értékesítéseket, az eladott termékeket, szolgáltatásokat, sőt akár a kapcsolódó projekteket és feladatokat is. Ennek köszönhetően egyetlen felületen belül megtalálhatsz mindent, ami az adott ügyfélhez kapcsolódik.

Egyedi mezők létrehozása

Az ügyféladatok megfelelő tárolása elengedhetetlen minden cég életében. A QlickCRM rendszerén belül lehetőséged nyílik úgynevezett egyedi mezők létrehozására, amelyek segítségével teljesen egyedi és szabadon választható információkat tárolhatsz a névjegyekről. Ezek a mezők rugalmasan alkalmazkodnak a cégek egyedi szükségleteihez, az egyedi információk alapján pedig a névjegyek listájában könnyedén szűrhetsz az ügyfelek között, így még hatékonyabbá válik az ügyfélkezelés a platformon keresztül.

Egyedi ügyféladatok
Ügyfél dokumentumok

Dokumentumok tárolása egyszerűen

A QlickCRM rendszerén belül lehetőséged nyílik a névjegyekhez dokumentumot is mellékelni. Ez egy olyan hasznos funkció, amely lehetővé teszi a szerződések, ajánlatok, megállapodások, titoktartási szerződések és más fontos dokumentumok tárolását is. Így minden releváns információ egy helyen lesz, könnyen elérhető és rendezett formában. Ezáltal növelhető az adatok biztonsága, és az ügyfélkapcsolatok hatékonyabb kezelése is megvalósítható a felület segítségével.

Importálás és exportálás egyetlen kattintással

Az exportálás és importálás a QlickCRM rendszerében rendkívül egyszerű. Egyetlen kattintással könnyedén exportálhatod és tömegesen importálhatod a névjegyeket egy Excel fájlba. Az importálás megkönnyítéséhez pedig letölthetsz egy példa Excel fájlt, amely tartalmazza az oszlopok sorrendjét és elnevezését, így gyorsan és zökkenőmentesen töltheted fel az adatokat a rendszerbe. Ez az opció megkönnyíti az adatok kezelését és lehetővé teszi, hogy gyorsan és hatékonyan dolgozz.

Ügyféladatok importálása és exportálása

Nézd meg, mit mondanak ügyfeleink a QlickCRM-ről!

Ki tudná jobban bemutatni a QlickCRM előnyeit, mint azok, akik nap mint nap használják. Nézd meg, mit mondanak azok a vállalkozások, akik már megtapasztalták a QlickCRM hatékonyságát!

Kérdésed maradt a feladatkezelő rendszer használatával kapcsolatban?

Hogyan segít a QlickCRM rendszer az ügyfélkapcsolatok kezelésében?

Be tudom integrálni a rendszerbe az ügyfeleim adatait, ha már rendelkezek ilyennel?

Sok más egyéb információval rendelkezem az ügyfeleimről. Ezeket fel tudom vinni a rendszerbe?

Nem találtad meg a kérdésedre a választ? Segítünk!

Próbád ki 14 napig ingyen!

Kötelezettségmentesen és teljesen ingyen 14 napig szabadon használhatod CRM rendszerünket. Fedezd fel, hogyan teszi egyszerűbbé a mindennapi munkavégzésed!