Hatékonyabb ügyfélszolgálat a QlickCRM ticketing segítségével

Ügyfélszolgálati ticketing rendszer megoldásunk segítségével könnyebben tudjátok kezelni az ügyfélszolgálati e-mail címetekre küldött kéréseket, illetve kérdéseket. Az e-mailekből feladatok jönnek létre, melyek azzal, hogy munkatárshoz rendelhetőek, hatékonyabbá teszik a partnerek kiszolgálását.
Próbáld ki ingyen
Ügyfélszolgálati rendszer

Nincs több elfelejtett ügy

Az ügyfélszolgálati ügyekhez a QlickCRM-en belül hozzárendelheted felelős munkatársad, illetve beállíthatod az ügy határidejét, így a rendszer emlékeztetni fogja a kollégádat e-mailben, ha esetleg közeleg az adott feladat határideje.

Ügyfélszolgálati ügyek kezelése
Ügyfélszolgálati e-mailek kezelése

E-mail küldés és fogadás

A beérkező ügyfélszolgálati e-mail címekről a QlickCRM ügyeket hoz létre, melyeket akár rögtön delegál is a megfelelő munkatársnak egy automatizmusnak köszönhetően. Az üzenetekre közvetlenül az ügy adatlapjáról tudtok válaszolni, így minden kommunikáció rendszerezetten a CRM-ben lesz.

Automatikus e-mail válasz

A beérkező ügyfélszolgálati e-mailkre beállíthatsz automatikus választ is, így tudatva a partneredet arról, hogy az üzenetét megkaptad és hamarosan feldolgozásra kerül.

E-mail szabályok

Az e-mail szabályok funkció segít abban, hogy például egy beérkező levelet feladó, vagy tárgy alapján rögtön megadott munkatárshoz rendeljen. Így különösebb időráfordítás nélkül rögtön rendszerezésre kerülnek a beérkező kérések.

Dokumentumok és csatolmányok kezelése

A CRM rendszerünk kezeli az e-mailből érkező csatolmányokat, hozzárendeli a kapcsolódó ügyhöz, de természetesen lehetőséget biztosít fájlok manuális feltöltésére is.

Ismétlődő feladatok
Ügyfélszolgálati teendők

Teendők és emlékeztetők

A QlickCRM teendők funkciója segít abban, hogy ne felejtsetek el például visszahívni egy adott érdeklődőt a kijelölt időpontban vagy más egyéb feladatokat elvégezni határidőre. Amellett, hogy megjeleníti a kezdőlapon, a teendőről CRM rendszerünk e-mail értesítést is küld az érintett felhasználóknak.

Hozzárendelés partnerhez

Gyakran egy ügyfélszolgálati ügy, egy konkrét ügyfélhez vagy vásárlóhoz kapcsolódik. A QlickCRM feladatkezelő rendszere lehetőséget biztosít arra is, hogy a feladatok delegálásánál megadd, hogy melyik partnerhez kapcsolódik az adott ügy.

Ennek köszönhetően a partner adatlapon meg tudod nézni, hogy milyen futó, vagy épp lezárt gyfélszolgálati ügyek.

Partner hozzárendelés

Nézd meg, mit mondanak ügyfeleink a QlickCRM-ről!

Ki tudná jobban bemutatni a QlickCRM előnyeit, mint azok, akik nap mint nap használják. Nézd meg, mit mondanak azok a vállalkozások, akik már megtapasztalták a QlickCRM hatékonyságát!

Kérdésed maradt a ügyfélszolgálati rendszer használatával kapcsolatban?

Van lehetőség a QlickCRM rendszerben feladatok státuszának nyomon követésére?

Hogyan segít a QlickCRM a határidők betartásában?

Hogyan segíti a QlickCRM rendszer a feladatkezelést?

Hogyan tudom automatizálni a rendszeres és ismétlődő feladatokat a rendszerben?

Nem találtad meg a kérdésedre a választ? Segítünk!

Próbáld ki ingyen!

Kötelezettségmentesen és teljesen ingyen kipróbálhatod CRM rendszerünket. Fedezd fel, hogyan teszi egyszerűbbé a mindennapi munkavégzésed!