Hatékonyabb ügyfélszolgálat a QlickCRM ticketing segítségével
- Beérkező e-mailek kezelése
- Ügyfélnyilvántartás
- Automatikus e-mail válaszok
- E-mail szabályok
- Ügyfélszolgálati ügyek
- Határidők kezelése
- Feladatkezelés
- Dokumentumkezelés
Nincs több elfelejtett ügy
Az ügyfélszolgálati ügyekhez a QlickCRM-en belül hozzárendelheted felelős munkatársad, illetve beállíthatod az ügy határidejét, így a rendszer emlékeztetni fogja a kollégádat e-mailben, ha esetleg közeleg az adott feladat határideje.
E-mail küldés és fogadás
A beérkező ügyfélszolgálati e-mail címekről a QlickCRM ügyeket hoz létre, melyeket akár rögtön delegál is a megfelelő munkatársnak egy automatizmusnak köszönhetően. Az üzenetekre közvetlenül az ügy adatlapjáról tudtok válaszolni, így minden kommunikáció rendszerezetten a CRM-ben lesz.
Automatikus e-mail válasz
A beérkező ügyfélszolgálati e-mailkre beállíthatsz automatikus választ is, így tudatva a partneredet arról, hogy az üzenetét megkaptad és hamarosan feldolgozásra kerül.
E-mail szabályok
Az e-mail szabályok funkció segít abban, hogy például egy beérkező levelet feladó, vagy tárgy alapján rögtön megadott munkatárshoz rendeljen. Így különösebb időráfordítás nélkül rögtön rendszerezésre kerülnek a beérkező kérések.
Dokumentumok és csatolmányok kezelése
A CRM rendszerünk kezeli az e-mailből érkező csatolmányokat, hozzárendeli a kapcsolódó ügyhöz, de természetesen lehetőséget biztosít fájlok manuális feltöltésére is.
Teendők és emlékeztetők
A QlickCRM teendők funkciója segít abban, hogy ne felejtsetek el például visszahívni egy adott érdeklődőt a kijelölt időpontban vagy más egyéb feladatokat elvégezni határidőre. Amellett, hogy megjeleníti a kezdőlapon, a teendőről CRM rendszerünk e-mail értesítést is küld az érintett felhasználóknak.
Hozzárendelés partnerhez
Gyakran egy ügyfélszolgálati ügy, egy konkrét ügyfélhez vagy vásárlóhoz kapcsolódik. A QlickCRM feladatkezelő rendszere lehetőséget biztosít arra is, hogy a feladatok delegálásánál megadd, hogy melyik partnerhez kapcsolódik az adott ügy.
Ennek köszönhetően a partner adatlapon meg tudod nézni, hogy milyen futó, vagy épp lezárt gyfélszolgálati ügyek.
Nézd meg, mit mondanak ügyfeleink a QlickCRM-ről!
Kérdésed maradt a ügyfélszolgálati rendszer használatával kapcsolatban?
Van lehetőség a QlickCRM rendszerben feladatok státuszának nyomon követésére?
Hogyan segít a QlickCRM a határidők betartásában?
Hogyan segíti a QlickCRM rendszer a feladatkezelést?
Hogyan tudom automatizálni a rendszeres és ismétlődő feladatokat a rendszerben?
Nem találtad meg a kérdésedre a választ? Segítünk!
Próbáld ki ingyen!
Kötelezettségmentesen és teljesen ingyen kipróbálhatod CRM rendszerünket. Fedezd fel, hogyan teszi egyszerűbbé a mindennapi munkavégzésed!