Tedd hatékonyabbá a munkát
automatizált folyamatokkal!
A QlickCRM folyamatautomatizálási funkcióival egyszerűbbé és hatékonyabbá teheted a munkafolyamataidat. A rendszer automatikusan létrehozza a szükséges adatlapokat, emlékeztetőket és értesítéseket, így nem kell minden apró lépést manuálisan kezelned. Ez időt takarít meg, csökkenti a hibázási lehetőségeket, és biztosítja, hogy semmiről ne feledkezzetek el.
Csökkentsd az unalmas adminisztrációt és bízd a rutin feladatokat a QlickCRM-re!
Egy egyszerű státuszváltás, például „Számlázásra vár", azonnal különböző automatizált folyamatokat indíthat el. A rendszer értesítést küld a számlázásért felelős személynek, létrehozhat egy feladatot, melyben egy sablon leírás és ellenőrzőlista segíti a számlázással kapcsolatos teendőket.


Ismétlődő feladatok kezelése egyszerűen
Legyen szó havi pénzügyi jelentésről, heti megbeszélés előkészítéséről, vagy bármilyen rendszeresen ismétlődő feladatról, a QlickCRM a megadott időpontban automatikusan létrehozza a feladatokat a megfelelő munkatársnak. Így garantáltan nem feledkeztek meg semmiről.
Automatikus e-mail küldés és utánkövetés
Ha egy ajánlatot küldtél az ügyfélnek, és az adatlap státusza „Utánkövetés" állapotra vált, a QlickCRM segítségével automatizálhatod a follow-up folyamatot. Beállíthatod, hogy a rendszer például 3 nappal később automatikusan küldjön egy e-mailt az ügyfélnek, amelyben érdeklődhetsz az ajánlat részleteiről, vagy további információt ajánlhatsz fel.


Automatizmusok ellenőrző listákhoz
A QlickCRM lehetőséget ad arra is, hogy egy ellenőrző lista elemeinek kipipálása indítson el automatizált folyamatokat. Például, ha egy „Dokumentumok feltöltése" listaelemet teljesítettnek jelölnek, a rendszer értesítést küldhet a következő lépés felelősének, vagy új feladatot hozhat létre. Így biztos lehetsz benne, hogy minden teendő a megfelelő sorrendben halad előre és mindenki tisztában lesz a saját feladatával.
Adatlapok generálása egyedi mezők alapján
A QlickCRM lehetővé teszi, hogy egyedi mezők alapján automatikusan adatlapok jöjjenek létre, így még több időt takaríthatsz meg. Például, ha egy partner „Havi ÁFA-s" jelöléssel rendelkezik, a rendszer automatikusan létrehozhat egy "Áfa bevallás: " feladatot minden hónapban az adott partnerhez kapcsolódóan. Ez az adatlap tartalmazhatja az összes releváns információt, például a teljesítési határidőt, a felelősöket, és a szükséges teendőket.

Ez még csak a kezdet!
A QlickCRM rugalmasságának köszönhetően az automatizációk szinte végtelen lehetőségeit kihasználhatod, akár a legösszetettebb munkafolyamatok esetében is. Legyen szó egyedi igények szerinti szabályok létrehozásáról, több lépésből álló folyamatok automatizálásáról, vagy integrációkról más rendszerekkel, a QlickCRM mindenben támogat. Tervezd meg és valósítsd meg az ideális üzleti folyamataidat a QlickCRM-el!
Meglévő alkalmazásaidat kösd össze a QlickCRM-el: 7500+ integráció
Nézd meg, mit mondanak ügyfeleink a QlickCRM-ről!
Ki tudná jobban bemutatni a QlickCRM előnyeit, mint azok, akik nap mint nap használják.