Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a QlickCRM Kft. online szolgáltatásként bérelhető QlickCRM rendszer (továbbiakban: QlickCRM Rendszer) használatára vonatkozó felételeket.

A QlickCRM Rendszer üzemeltetője, továbbiakban „Szolgáltató”:

  • A cég rövidített elnevezése: QlickCRM Kft.
  • A cég elnevezése: QlickCRM Korlátolt Felelősségű Társaság
  • A cég székhelye: 1123 Budapest, Győri út 2/C 2. em. 6. ajtó
  • Cégjegyzékszám: 01-09-982965
  • Adószám: 23889864-2-43
  • Email: kapcsolat@qlickcrm.hu
  • Szerverszolgáltató: Rackforest Zrt. (https://rackforest.com)

A Szolgáltató és az Előfizető közötti szerződés az alábbi módokon jöhet létre:

  • Előfizető általi szabályos demó hozzáférés regisztrációval a Szolgáltató weboldalán – kivéve a visszautasítás esetét –az ÁSZF elfogadásával jön létre.
  • Előfizető által az ingyenes demóról valamely szolgáltatási díjcsomagra történő előfizetéssel – az ÁSZF elfogadásával jön létre.

A Felek közötti, magyar nyelvű szerződés (ÁSZF) írásbeli szerződésnek minősül, amelyet a Szolgáltató rögzít, illetve az Előfizető számára hozzáférhetővé tesz.

A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására. Az ÁSZF módosításról a Szolgáltató az Előfizető által megadott kapcsolattartó e-mail címre küldött elektronikus üzenetben tájékoztatja az Előfizetőket. Szolgáltató biztosítja, hogy jelen ÁSZF hatályos szövege minden Előfizető számára elérhető és letölthető legyen a https://qlickcrm.hu/aszf/qlickcrm-aszf.pdf címen.

Az Előfizető jogosult a szerződés felmondására, amennyiben az egyoldalú módosítás számára hátrányos feltételeket eredményez. Ebben az esetben az előfizetési időszak végéig a szolgáltatás a korábbi feltételekkel vehető igénybe, és az Előfizető nem köteles elfogadni a módosított feltételeket.

1.Regisztráció, igénybevétel

A Szolgáltató által működtetett online szolgáltatásként bérelhető QlickCRM Rendszer megrendeléshez regisztrációra van szükség. A regisztráció és a hozzá kapcsolódó adatszolgáltatás önkéntes. A regisztrációval az Előfizető elismeri, hogy 18. életévét betöltötte és cselekvőképes személy és minden esetben a saját vagy az általa képviselt gazdálkodó szervezet nevében, valós adatai, illetve elérhetőségei megadásával regisztrál. Előfizető a regisztrációval kifejezetten elfogadja, és tudomásul veszi, hogy a QlickCRM Rendszer vállalkozások, egyéni vállalkozók és egyéb fogyasztónak NEM minősülő szervezetek számára fejlesztett szoftver, és Szolgáltató kizárólag üzleti célra nyújt szolgáltatást az Előfizetőnek.

Az Előfizető nem veheti igénybe a QlickCRM-et olyan vállalkozás támogatására, mely illegális tevékenységet folytat, illetve más olyan tevékenységet, amelyet a QlickCRM erkölcstelennek vagy egyéb szempontból kifogásolhatónak tart.
Amennyiben a Szolgáltató tudomására jut, hogy az Előfizető által megadott adatok köre nem valós elemeket (is) tartalmaz, úgy jogosult a regisztrációt visszautasítani, illetve az Előfizető hozzáférését részlegesen, vagy teljes egészében korlátozni, illetve az Előfizetőt a QlickCRM online szolgáltatásának használatából kizárni. A Szolgáltató a valótlan adat(ok) megadásából fakadó szolgáltatás korlátozásból, valamint az Előfizető rendszerből való kizárásából eredő anyagi és üzleti károkért semmilyen felelősséggel nem tartozik.

2. Előfizetési díj

QlickCRM Rendszer egy online, bérelhető szolgáltatás, amelyben minden Előfizető egy saját, elkülönített adattárolási egységet (SQL adatbázist) használ, amely más Előfizetők adataitól teljesen elszeparáltan működik.

A Szolgáltató biztosítja az Előfizető számára a saját QlickCRM Rendszeréhez való hozzáférést, amelyhez további felhasználókat is hozzáadhat. Fix díjcsomagos előfizetés esetén (nem egyedi árajánlat alapján kötött szerződésnél) az új felhasználók hozzáadását az Előfizető maga kezelheti.

Az Előfizető tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltató automatikus számlázási rendszere az aktuális beállítások alapján állítja ki az elektronikus számlát. Ez azt jelenti, hogy egy új felhasználó aktiválásának napjától kezdődően a rendszer a hozzáadott felhasználó után is díjat számít fel, és bankkártyás fizetés esetén az összeget automatikusan levonja.

A Szolgáltató fenntartja a jogot az előfizetési díjak és díjfizetési feltételek módosítására, melyről az Előfizetőt minden esetben legalább 30 nappal előre tájékoztatja. A módosítást követően a QlickCRM használata, vagy díjmódosítás esetén a módosított díj megfizetése a módosítás elfogadását jelenti.

Az Előfizető kijelenti és szavatolja, hogy jogosult eljárni és szerződést kötni az általa képviselt cég, szervezet vagy egyéni vállalkozás nevében. Az Előfizető felelősséget vállal azért, hogy a regisztráció és az előfizetés során megadott adatok valósak, és a szerződés megkötésére jogosult személyként jár el.

A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni az Előfizető képviseleti jogosultságát, azonban ha utólag kiderül, hogy az Előfizető jogosulatlanul járt el, az ezzel kapcsolatos minden felelősség az Előfizetőt terheli. Az Előfizető köteles a Szolgáltatót haladéktalanul kártalanítani minden olyan követelés vagy jogi igény esetén, amely abból ered, hogy a szerződést nem a megfelelő jogosultsággal rendelkező személy kötötte meg.

2.1 Technikai feltételek

A QlickCRM Rendszer felhő alapú szoftver, azt nem kell telepíteni. Az előfizetés keretében Szolgáltató a szoftver használatát az interneten keresztül titkosított csatornán biztosítja.

A QlickCRM Rendszer használatához szükséges minimális technikai követelmények:

  • szélessávú internet kapcsolat,
  • aktuális verziójú internet böngésző. A gyártói támogatással nem rendelkező böngészők nem támogatottak.
  • a fenti internet böngésző futtatására alkalmas eszköz (számítógép, laptop)
  • aktív felhasználónév és jelszó ismerete
  • egy felhasználó név és jelszó párossal egyszerre csak egy bejelentkezés történhet.

2.2. Ingyenes próbaidőszak

Minden először regisztrált Előfizető számára az első QlickCRM Rendszerének igénylésekor a Szolgáltató 14 nap ingyenes próbaidőszakot biztosít. Az ingyenes próbaidőszak végéig a QlickCRM Rendszer használata külön indoklás nélkül, bármikor felmondható. Abban az esetben, ha az Előfizető nem fizet elő a 14 napos próbaidőszak alatt a szolgáltatásra, úgy a próbaidőszak lejártát követően a regisztráció, illetve a hozzáférés, vele az addig bevitt adatokkal együtt automatikusan törlésre kerül.

2.3. Előfizetési díjak, fizetési módok

Az előfizetési díjat az Előfizető előre fizeti meg a Szolgáltató számára. 

  • Díjcsomag alapú előfizetés esetén a Szolgáltató esedékességkor megterheli az Előfizető által a regisztráció során megadott bankkártyáját az aktuális előfizetési díjjal. A bankkártyás fizetés külső banki vagy fizetési szolgáltatón keresztül történik, a Szolgáltató bankkártya adatokat nem tárol. Bankkártyás fizetési mód esetén a Szolgáltató a fizetés megtörténtét követően elektronikus úton küld számlát az Előfizető részére.
  • Egyedi feltételek mellett kötött Előfizetés esetén a mindenkori előfizetési díjról a Szolgáltató 8 napos fizetési határidővel, az Előfizető igénye szerint HUF vagy EUR devizanemben átutalásos számlát állít ki. 

A QlickCRM használatához az előfizetési díj megfizetése attól a naptól kötelező, amikortól a rendszer kilép az ingyenes próbaidőszakból.

A bankkártyás fizetés a Stripe (https://stripe.com/en-hu) fizetési szolgáltatón keresztül történik. A fizetési folyamat lebonyolítása érdekében a Szolgáltató átadja a Stripe számára az Előfizető nevét és az Előfizető által megadott pénzügyi e-mail címet.

Az online szolgáltatásként bérelhető QlickCRM Rendszer rendszeres előfizetési díja tartalmazza a szoftver folyamatos üzemeltetését a későbbiekben meghatározottak szerint, továbbá díjcsomagtól függően magában foglalja a naponkénti adatmentés elkészítését, és a kiszolgálótól független helyen történő tárolását. 

A Szolgáltató az alábbi előfizetési lehetőségeket biztosítja:

  • Díjcsomag alapú előfizetés, amely előre meghatározott szolgáltatásokat tartalmaz.
  • Egyedi feltételek melletti előfizetés, amely személyre szabott funkcionalitást -és árazást biztosít. Ezt a lehetőséget a Szolgáltató jellemzően Előfizetőnként 25 felhasználó felett alkalmazza, melytől bármikor szabadon eltérhet.

Szolgáltató az egyes díjcsomagok árait és bennük foglalt funkcionalitást a hivatalos weboldalán teszi közzé.A rendszeres bruttó előfizetési díj a választott díjcsomagtól, és a felhasználók számától függ. 

Egyedi feltételek mellett létrejövő előfizetés esetén, a rendszer használatra vonatkozóan a Szolgáltató minden esetben először egyedi árajánlatot, majd szerződést készít, melyben rögzítésre kerül a felhasználók száma, az egyes felhasználókhoz rendelt funkcionalitás, és a szolgáltatáshoz kapcsolódó  limitek (tárhely, e-mail küldési kvóta) is.

Aktív Felhasználónak minősülnek azok, akiknek lehetősége (jogosultsága) van a QlickCRM Rendszerbe bejelentkezni. A QlickCRM Rendszerbe egy felhasználóval csak egy valós személy jelentkezhet be. Külön személyeknek külön felhasználó (hozzáférési jog) használata szükséges. 

Az előfizetési díj tartalmazza a kötelezően felszámítandó általános forgalmi adót.

Díjcsomagos előfizetés esetén az előfizetési díj magában foglalja a választott díjcsomagban meghatározott funkciókat, limitációkat és feltételeket, valamint a folyamatos fejlesztéseket.

Egyedi árajánlat alapján kötött előfizetés esetén az előfizetési díj tartalma egyedileg kerül meghatározásra, az adott megállapodásban rögzített feltételek szerint.

A Szolgáltató vállalja, hogy az általa kiállított elektronikus számlákat az ügyfél számára megőrzi, azt rendszeréből az Előfizető külön kérésére a fentiek szerint újra kiküldi.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy késedelmes fizetés esetén a számla fizetési határidejének lejártakor a szolgáltatást részben, vagy teljes egészében korlátozza (felfüggessze), abban az esetben is, ha az Előfizetőnek emiatt anyagi vagy egyéb üzleti kára keletkezik. A QlickCRM Rendszer előfizetési díjai a fizetési késedelem miatti felfüggesztés alatti időszakra is fizetendőek, (A Szolgáltató a felfüggesztés időtartama alatt is biztosítja az Előfizető számára a QlickCRM rendszerben lévő adatok tárolását, a biztonsági adatmentéseket, illetve az Előfizető által beállított automatizmusok és űrlapok működését).

A QlickCRM Rendszer előfizetési díjai a fizetési késedelem miatti felfüggesztést a Szolgáltató maximálisan 14 napig tartja fent, majd amennyiben az előfizetési díjat az előfizetős továbbra sem fizette meg, úgy a Szolgáltató automatikusan törli az Előfizetéshez tartozó QlickCRM-ben tárolt felhasználói és egyéb üzleti adatokat.

3. Szolgáltató kötelezettségei

A Szolgáltató biztosítja az Előfizető számára a jelen ÁSZF-ben meghatározott online szolgáltatásként bérelhető QlickCRM Rendszer működését.

A Szolgáltató garantálja a QlickCRM Rendszer 0-24 órás elérhetőségét, évi 99%-os rendelkezésre állás mellett. Ez maximálisan évi 3,65 nap leállási lehetőséget biztosít QlickCRM szolgáltatás számára, előre tervezett és bejelentett karbantartási időkkel és egyéb problémákkal együtt. Az előre tervezett karbantartásból eredő leállásokról a Szolgáltató köteles előzetesen tájékoztatni az Előfizetőt.

Amennyiben QlickCRM az Előfizetőnek kárt okoz – figyelemmel jelen szolgáltatás jellegére – a Szolgáltató felelőssége, hogy amennyiben az Előfizető az elvárható gondossággal járt el (például, de nem kimerítően: a rendszer-hozzáférési jogosultságokat megfelelően szabályozta, bekövetkezett kár esetén elvárható gondossággal járt el a kárenyhítés során), úgy a Szolgáltató köteles az eredeti állapotot visszaállítani, továbbá a kárenyhítéshez szakmai támogatást adni.

Amennyiben az Előfizető késedelmes információszolgáltatása, vagy más okok miatt a Szolgáltató – saját befolyásán kívül eső körülmény következtében – az Általános Szerződési Feltételekben vállalt rendelkezésre-állást, nem tudja tartani, a Szolgáltató köteles erről haladéktalanul tájékoztatni Előfizetőt.

A Szolgáltató köteles haladéktalanul értesíteni az Előfizetőt a tudomására jutott minden olyan körülményről, amely a szolgáltatás teljesítését megakadályozná, vagy hátráltatná. Az értesítési kötelezettség elmulasztásával összefüggésbe hozható szolgáltatási szint csökkenés miatti felelősség a Szolgáltatót terheli.

3.1. Felelősségkorlátozás

A Szolgáltató  az Előfizető(k) magatartásáért más Előfizetőkkel, illetve harmadik személlyel szemben semmilyen felelősséggel, illetve helytállási kötelezettséggel nem tartozik.

A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget olyan – elsősorban számítástechnikai vírus okozta – károkért, amelyek az Előfizető számítástechnikai berendezésében vagy egyéb tulajdonában a belépés, a Rendszer használata, a küldött e-mailek megnyitása során keletkezett. A Szolgáltató szintén nem vállal felelősséget a rendszer az internet szolgáltató hibájából történő elérhetetlenségéért, lassú működéséért.

Kizárt a Szolgáltató felelőssége minden olyan magatartásért (különösen kárért), amely a Rendszer – szolgáltatás – szakszerűtlen, jogszerűtlen, ÁSZF-ellenes használatából ered, illetve az Előfizető a szolgáltatás igénybevételével remélt anyagi hasznának a vártnál csekélyebb mértékéért, az anyagi haszon elmaradásáért, illetve veszteségért.

A Szolgáltató szintén nem felelős az Előfizető bármilyen magatartására visszavezethető okok miatt bekövetkezett károkért, mint, többek között a személyes, illetve bizalmas információk elvesztéséből, a hardver vagy szoftver egészének vagy egy részének használhatatlanságából, személyi sérülésből illetve bármely kötelezettség teljesítésének elmulasztásából (beleértve a gondatlanságból, jóhiszeműségből vagy az ésszerű gondolkodásból eredő kötelezettségeket) származó, bármilyen jellegű károkért vagy veszteségekért.

Jelen szerződés teljesítése során Szolgáltatónak nem kötelezettsége (felelőssége) az Előfizető hibás adatrögzítésének feltárása és javítása, illetve az ebből eredő hibakeresés és javítás.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget az Előfizető vagy annak bármely munkatársa, felhasználója gondatlanságából eredő adatszivárgásért vagy illetéktelen hozzáférésért. Ilyennek minősül többek között, ha az Előfizető vagy felhasználója a QlickCRM rendszerben bejelentkezve marad, és a gép felügyelet nélkül marad, lehetőséget adva arra, hogy illetéktelen személyek hozzáférjenek az adatokhoz.

A Szolgáltató továbbá kizárja a közvetett károkért és költségekért való felelősségét.

3.2. Kártérítési felelősség

Szolgáltató a bekövetkezett esetleges károkért kártérítési felelősséget legfeljebb a Szolgáltatás három havi díjának megfelelő összeg erejéig vállal, amennyiben megállapítható, hogy a Szolgáltató jelen szerződésben foglalt kötelezettségeit nem teljesítette, vagy ha az Előfizetőnek olyan kára származott, amely kifejezetten a Szolgáltató hibájából következett be.

A felelősségvállalás mértéke az előfizetési díjjal arányosan kerül meghatározásra, figyelembe véve, hogy a Szolgáltatás egy bérelhető szoftvermegoldás, amelynek használatából eredő üzleti döntések és adatkezelési intézkedések az Előfizető saját felelősségi körébe tartoznak.

A jelen pontban meghatározott felelősségkorlátozás nem érinti a Szolgáltató GDPR szerinti adatvédelmi kötelezettségeit. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az Előfizető adatkezelési gyakorlatából eredő adatvédelmi jogsértésekért vagy harmadik felek által érvényesített adatvédelmi követelésekért.

A Szolgáltató kártérítési felelőssége nem terjed ki olyan károkra, amelyek:

  • az Előfizető vagy felhasználóinak gondatlanságából erednek (pl. illetéktelen hozzáférés biztosítása, helytelen adatrögzítés),
  • harmadik felek beavatkozásából vagy vis maior eseményekből származnak,
  • az Előfizető üzleti döntései következtében merülnek fel.

A Szolgáltató nem zárja ki felelősségét, ha a kár szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartásának következménye.

A Szolgáltató kizárólag a közvetlen károkért vállal felelősséget, és nem köteles megtéríteni az Előfizető elmaradt hasznát, üzleti veszteségeit vagy bármely egyéb közvetett kárt.

3.3. Alvállalkozó bevonásának feltételei

A Szolgáltató a QlickCRM fejlesztése, üzemeltetése és támogatása során alvállalkozót vehet igénybe.

  • Alvállalkozó teljesítéséért mind minőségi követelmények, mind határidők tekintetében úgy felel, mintha a munkát teljes egészében maga végezte volna el;
  • QlickCRM jelen szolgáltatás teljesítésébe bevont alvállalkozói tevékenységét, termékeit saját tevékenységére vonatkozó minőségbiztosítási szabványok szerint köteles ellenőrizni;
  • A Szolgáltató gondoskodik róla, hogy alvállalkozója QlickCRM által vállalt üzleti titoktartásnak megfelelően tevékenykedik.

4. Előfizető kötelezettségei

A QlickCRM Rendszer használatához szükséges minimális technikai követelmények biztosítása minden körülmények között az Előfizető felelőssége és kötelezettsége.

Az Előfizető köteles Szolgáltató szerződésszerű teljesítését elfogadni, és a teljesítés után járó díjat Szolgáltatónak határidőre megfizetni. Előfizető köteles jelen szolgáltatás teljesítéséhez szükséges közreműködést a Szolgáltató részére biztosítani.

Előfizető kijelenti, hogy tisztában van az internetes levélküldés szabályaival és azzal, hogy a Nemzeti Hírközlési Hatóság a kéretlen reklámlevelek kiküldését pénzbírsággal sújthatja. A szolgáltatás használata során előállított adatforgalom tartalmáért, valamint a levélküldés – beleértve az engedélykérő e-maileket is – jogszerűségéért minden esetben Előfizető felelős.

Adatforgalommal és levélküldéssel kapcsolatos visszaélés gyanúja esetén Szolgáltató jogosult a szerződés azonnali hatállyal történő felmondására és/vagy a szolgáltatás azonnali hatályú felfüggesztésére.

Előfizető mindent elkövet annak érdekében, hogy a rendszer használata során kiküldött üzeneteire ne érkezzen spam bejelentés, tartózkodik továbbá minden olyan magatartástól, mely sérti a jó ízlést, mások személyét, jogait vagy vallási meggyőződését.

Amennyiben a felhasználók kezelése (hozzáadása vagy törlése) kizárólag a Szolgáltató hatáskörébe tartozik, az Előfizető köteles elektronikus üzenetben (e-mailben) értesíteni a Szolgáltatót minden olyan esetben, amikor a felhasználók számában változás következik be.

A bejelentés kézhezvételét követően a Szolgáltató 2 munkanapon belül végrehajtja az Előfizető által kért módosításokat, beleértve a megjelölt felhasználók törlését vagy új felhasználók rögzítését a rendszerben.

Az Előfizető tudomásul veszi, hogy a felhasználók számának változása az előfizetési díj módosulását eredményezheti. A változás mértékéről és annak pénzügyi vonzatairól a Szolgáltató előzetesen tájékoztatja az Előfizetőt.

Előfizető felelőssége az általa kezelt felhasználók jelszavának biztonságos tárolása. Ezért illetve az ebből eredő károkért Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal. Előfizető teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan szolgáltatás használatáért, amelynek során a hozzáférés az általa kezelt felhasználók jelszaván keresztül történik.

Az Előfizető köteles gondoskodni arról, hogy a hozzáférési jogosultságokat megfelelő módon szabályozza, különös tekintettel az egyéni bejelentkezések és jogosultságok kiosztására. Az Előfizető teljes felelősséggel tartozik minden olyan műveletért, amely az általa engedélyezett felhasználók hozzáférésén keresztül történik, beleértve az adatok módosítását és törlését.

5. Adatvédelem

Az Előfizetői adatokat a QlickCRM Rendszer védett, biztonságos adatbázisban tárolja, és megőrzi, azokat harmadik félnek nem szolgáltatja ki, valamint jelen ÁSZF-ben meghatározott céltól eltérően nem használja fel. Az Előfizető az ÁSZF elfogadásával egyidejűleg megismeri és elfogadja a QlickCRM Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat: https://qlickcrm.hu/adatkezelesi-tajekoztato/.

A Szolgáltató minden tőle elvárható informatikai biztonsági eszközt alkalmaz a hardverhibák és környezeti katasztrófák okozta adatvesztés elkerülésére. Az Előfizetői adatokhoz való hozzáférés kizárólag titkosított kapcsolat (pl. HTTPS, SSL/TLS) használatával történik, és a jogosulatlan hozzáférés elleni védelem érdekében naprakész biztonsági protokollokat alkalmazunk.
A rendszerben tárolt adatok mentése díjcsomagtól, illetve egyedi szerződés esetén a Szolgáltató által vállalt feltételektől függően, napi rendszerességgel történik. A biztonsági másolatokat a Szolgáltató földrajzilag elkülönített helyszíneken tárolja, ezzel biztosítva az adatok helyreállításának lehetőségét.

Szolgáltató a biztonsági mentéseket legfeljebb 90 napos időtartamig tárolja. Ennek megfelelően az adatok helyreállítása kizárólag a mentés időpontjától számított legfeljebb 90 napos időszakra visszamenőleg lehetséges.

Az Előfizető tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató bizonyos technikai műveletekhez külső szolgáltatókat (pl. tárhelyszolgáltató, fizetési szolgáltató, e-mail küldési szolgáltatás) vehet igénybe, amelyek szintén kötelezettséget vállalnak az adatvédelemre és a vonatkozó jogszabályok betartására.

Az Előfizető kijelenti és szavatolja, hogy a QlickCRM Rendszerben tárolt és kezelt adatok kezelése és feldolgozása megfelel a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak, különösen az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679 rendeletének (GDPR). Az Előfizető kizárólagosan felelős az adatok jogszerű gyűjtéséért, rögzítéséért, tárolásáért és törléséért, valamint az érintettek megfelelő tájékoztatásáért és az esetleges adatvédelmi incidensek bejelentéséért.

A Szolgáltató a QlickCRM rendszer működtetése során kizárólag adatfeldolgozói szerepet tölt be, és biztosítja a rendszer megfelelő informatikai védelmét, valamint az adatok titkosított tárolását. Az Előfizető köteles gondoskodni arról, hogy kizárólag olyan adatokat kezeljen a rendszerben, amelyek kezelésére jogosult, és amelyek adatkezelési célja jogszerű. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az Előfizető által jogszerűtlenül tárolt vagy továbbított adatokért.

6. Titoktartás

A Szolgáltató kötelezi magát arra, hogy védi és őrzi, üzleti titokként bizalmasan kezeli a szolgáltatás teljesítése során tudomására jutott adatokat, bizalmas adatokat, információkat, bizalmas információkat, dokumentumokat, és minden erőfeszítést megtesz annak érdekében, hogy azok megfelelő védelmét biztosítsák.

A Szolgáltató és az Előfizető a bizalmas adatokat, bizalmas információkat csak a szolgáltatás teljesítése céljából használhatják fel, a tudomásukra jutott adatokat, információkat pedig csak a másik fél előzetes írásbeli hozzájárulásával hozhatják nyilvánosságra, kivéve ha a közlésre jogszabály kötelez.

A Szolgáltató vállalja, hogy jelen ÁSZF alapján részére átadott valamennyi adat, információ üzleti titoknak minősül, mint ilyen bizalmasan kezelendő, és harmadik személyek tudomására hozni, valamint az ÁSZF-ben meghatározott céltól eltérően felhasználni tilos.

A fenti titoktartási kötelezettség a szolgáltatás fennállta alatt és annak bármely okból történő megszűnését követően is korlátlan ideig hatályban marad.

Az Előfizető teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan szolgáltatás használatáért, amelynek során a hozzáférés jelszaván keresztül történik. A Előfizetőt jelszavai titokban tartásával kapcsolatosan teljes körű felelősség terheli.

A Szolgáltató a Felhasználó által önkéntes adatszolgáltatás keretében rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag az egyes Felhasználók azonosításához, illetve a szolgáltatás teljesítéséhez, a sikeres teljesítéshez szükséges mértékben és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. §-ában meghatározottak szerint használja fel. A Előfizető személyes adatainak jelen szerződésben meghatározott felhasználásához jelen Szerződés megkötésével egyben hozzájárulását adja.

A Szolgáltató köteles a Felhasználó által a QlickCRM rendszerbe rögzített adatokat a Felhasználó kérésére haladéktalanul törölni. Amennyiben a Felhasználó a törlést nem kéri, a szerződés megszűnését követően a Szolgáltató a Felhasználó által a QlickCRM rendszerbe rögzített adatokat 90 napig tárolja.

7. Szerzői jogok

A QlickCRM Rendszer és QlickCRM Weboldal tartalma (pl.: szöveg, adat, videó, audió, kép stb. – a továbbiakban: anyagok) a Szolgáltató kizárólagos szellemi tulajdonát képezi, annak – akár online, akár nyomtatott vagy bármilyen egyéb módon történő – felhasználására kizárólag a Szolgáltató előzetes hozzájárulásával (engedélyével) kerülhet sor. A QlickCRM Rendszer és QlickCRM Weboldal egyes részei kizárólag egyéni (saját) felhasználás céljából menthetők vagy nyomtathatók ki. Ez a jogosultság azonban nem jelent hozzájárulást (engedélyt) a letöltött anyagok kereskedelmi céllal történő többszörözítéséhez, terjesztéséhez, hozzáférhetővé (letölthetővé) tételéhez, adatbázisban való tárolásához, illetve bármilyen átdolgozásához. Ezek felhatalmazás nélkül történő felhasználása sérti a szerzői és a személyiségi jogok védelméről szóló jogszabályokat.

8. Vis maior

Vis maiornak minősül minden olyan rendkívüli, a szerződés létrejötte után bekövetkező, annak teljesítését lehetetlenné tevő esemény, amelyet szerződő felek nem láthattak előre, és nem háríthattak el, és amely nem vezethető vissza egyik fél felróható magatartására sem. Ilyen események lehetnek különösen: szükségállapot, sztrájk, háború, forradalom, terrorista cselekmények, természeti katasztrófa, tűzvész, árvíz, járvány, karantén korlátozások, szállítási embargó stb. Vis maior esetén mindkét fél mentesül a szerződés teljesítésének kötelezettsége alól.

9. Szerződés megszűnésének esetei

Az Előfizető jelen szerződést azonnali hatállyal felmondhatja külön indoklás nélkül.

A Szolgáltató a kifizetett időszakra (vagy az Előfizetés lejáratáig) a QlickCRM Rendszer elérhetőségét és használatának lehetőségét fenntartja az Előfizető számára. A Szolgáltató az Előfizető külön kérésére az Előfizetés lejárata előtt törli az Előfizető QlickCRM Rendszerben tárolt adatait.  Amennyiben az Előfizető a törlést külön nem kéri, a Szolgáltató a szerződés megszűnését követően az Előfizető által a QlickCRM rendszerbe rögzített adatokat 90 napig tárolja. Felmondás esetén a Szolgáltató biztosítja az adatok exportálását érvényes előfizetési időszakban.

Az Előfizető az előfizetés időtartama alatt bármikor jogosult a szerződés felmondására, azonban az előfizetési díj visszatérítésére nincs lehetőség. A Szolgáltató a szerződés rendes felmondása esetén az előfizetés arányos részét visszatéríti.

Szolgáltató általi normál felmondás:

A Szolgáltató jogosult a jelen szerződést 30 napos felmondási idővel, indokolás nélkül írásban felmondani. A felmondási idő a felmondásról szóló értesítés kézbesítésének napját követő napon kezdődik.

A Szolgáltató a felmondást regisztráció során megadott, illetve a Előfizető által megjelölt kapcsolattartói e-mail címre küldött elektronikus üzenetben közölheti.

A felmondási idő alatt a Szolgáltató biztosítja a QlickCRM rendszer folyamatos működését, és visszatéríti az érintett előfizetési időszak arányos részét, amennyiben a szolgáltatás előre kifizetett díja meghaladja a szerződés megszűnésének napját.

A QlickCRM rendszerben rögzített adatok tulajdonosa az Előfizető, így a szerződés Szolgáltató általi normál felmondása esetén a bevitt adatokat a Szolgáltató díjmentesen az Előfizető rendelkezésére bocsátja XML formátumban. Az Előfizető a szoftver forráskódjához nem férhet hozzá. A felek a szerződés megszűnésekor egymással szemben teljeskörűen elszámolnak.

A Szolgáltató azonnali hatállyal felmondhatja a szerződést az alábbi esetekben:

  • Az Előfizető az esedékes szolgáltatási-díjfizetési kötelezettségével 14 napot meghaladóan késedelembe esik;
  • 60 napot meghaladó vis maior esete;
  • ha az Előfizető a szerződés rendelkezéseit súlyosan megsérti;
  • ha az Előfizető olyan magatartást tanúsít, amely a Szolgáltató – illetve az egyes Felhasználók – jogos érdekeit, különösen a QlickCRM és a Szolgáltató jóhírnevét sérti, vagy magatartása eredményeként a szerződés további fenntartása a Szolgáltató részéről nem várható el;
  • ha utóbb kiderül, hogy az Előfizető által a regisztráció során megadott adatok nem felelnek meg a valóságnak, illetve az ÁSZF rendelkezéseinek;
  • ha az Előfizető a QlickCRM-et egyéb módon megtéveszti.

A szerződés rendkívüli felmondása kizárólag írásban – a szerződésszegő félnek a regisztráció során megadott email címre küldött e-mailben – történhet. A QlickCRM rendszerben rögzített adatok tulajdonosa az Előfizető, így a szerződés bármely fél általi felmondása esetén a bevitt adatokat a Szolgáltató díjmentesen az Előfizető rendelkezésére bocsátja XML formátumban, amint az Előfizető rendezi a számláját. Az Előfizető a szoftver forráskódjához nem férhet hozzá. A felek a szerződés megszűnésekor egymással szemben teljeskörűen elszámolnak.

10. Vitás kérdések rendezése

Felhasználó esetleges panaszaival a Szolgátatót az alábbi elérhetőségek egyikén keresheti fel: +36 1 700 4170, kapcsolat@qlickcrm.hu. Az Előfizető elfogadja, hogy a QlickCRM ügyfélszolgálata kizárólag az ingyenes próba időszakukat töltő Előfizetőknek, illetve az aktív Rendszerrel rendelkező aktív Előfizetőknek áll a rendelkezésére; tehát azoknak, akiknek nincs számlatartozásuk, illetve amennyiben korábbi számlatartozás miatt a Rendszerük felfüggesztésre került, kizárólag a felfüggesztés feloldása után. Telefonon az Előfizetők munkanap 9.00 és 16.00 óra között kereshetik fel a QlickCRM ügyfélszolgálatát.

A Szolgáltatónak és az Előfizetőnek meg kell tennie mindent annak érdekében, hogy közvetlen tárgyalások útján rendezzenek minden olyan nézeteltérést vagy vitát, mely közöttük jelen szerződés keretében vagy a szerződéssel kapcsolatban merült fel. Minden, a szerződés megkötése után felmerülő, a szerződés teljesítését akadályozó körülményről a felek kölcsönösen kötelesek egymást a körülmény tudomásukra jutását követően haladéktalanul tájékoztatni.

Ha az érintett felek az említett közvetlen tárgyalások megkezdésétől számított 30 napon belül nem tudják megoldani a szerződés alapján vagy ezzel összefüggésben keletkezett jogvitájukat, úgy a felek a Budai Központi Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.

Budapest, 2025. március 03.

Korábban érvényes ÁSZF-ek: