Webáruház integrációk
a QlickCRM-ben
Webshopot üzemeltetsz, és eleged van abból, hogy az információk különböző rendszerekben kallódnak? A QlickCRM összeköthető a legnépszerűbb webáruház platformokkal, így a vásárlók és rendeléseik automatikusan bekerülnek a rendszerbe. Nincs több manuális adatmásolás, nincs több elcsúszott információ.
Vásárlóid automatikusan bekerülnek a CRM-be
Jelenleg négy webshop rendszerrel tudsz közvetlenül integrálni: Unas, Shoprenter, WooCommerce és Shopify. Ha egy vásárló rendel a webáruházadban, adatai azonnal bekerülnek a QlickCRM-be, és automatikusan létrejön számára egy partner adatlap, így az ügyfélkezelés már az első pillanattól kezdve átlátható és rendszerezett.


Rendelések átvétele automatikusan
Az Unas és Shoprenter alapú webáruházak esetén a QlickCRM automatikusan átveszi a megrendeléseket is. A rendelések a vásárló adatlapjához kapcsolódnak, így ha bármilyen kérdés vagy reklamáció érkezik, egyetlen pillantással látod, hogy mit, mikor és milyen összegben vásárolt az ügyfél.
Ügyfélszolgálat, ami valóban működik
Beállíthatsz egy ügyfélszolgálati e-mail címet, amelyre a vásárlók írhatnak kérdéseikkel, visszaküldéssel vagy garanciával kapcsolatban. Ezeket az üzeneteket a QlickCRM automatikusan fogadja, feladattá alakítja, és az adott ügyfél adatlapjához kapcsolja. Minden megkeresés státusszal, határidővel és felelőssel látható el így biztos lehetsz benne, hogy semmi sem lesz elfelejtve.


Webshop működtetés: átláthatóan, rendszerezve
Egy webáruház mögött rengeteg napi feladat húzódik meg: csomagolás, szállítás, termékfeltöltés, akciók előkészítése, számlázás vagy akár készletfrissítés. A QlickCRM feladatkezelője ezekhez is ideális megoldást nyújt. Rögzítheted, kioszthatod, határidőhöz kötheted a teendőket.
Meglévő alkalmazásaidat kösd össze a QlickCRM-el: 7500+ integráció
Nézd meg, mit mondanak ügyfeleink a QlickCRM-ről!
Ki tudná jobban bemutatni a QlickCRM előnyeit, mint azok, akik nap mint nap használják.