A QlickCRM sztori

Csapatunk szenvedélye több mint 10 éve a webfejlesztés.

Az évek alatt számtalan projektet valósítottunk meg és ezáltal rengeteg tapasztalatot szereztünk a projektmenedzsment és a feladatkezelés terén.

Már a kezdetek óta használtunk különböző szoftveres megoldásokat, melyekkel támogatni igyekeztünk a mindennapi munkavégzésünket.

Pár évente - főként a folyamataink fejlődése miatt - a projekt, feladatkezelő és ügyfélszolgálati rendszereink fejlesztésére, illetve cserélésére kényszerültünk.

Végül arra jutottunk, hogy egy sokoldalú CRM rendszer bevezetése lehetne a megoldás arra, hogy cégünk működését még magasabb szintre tudjuk emelni. Megnéztük és legtöbb esetben ki is próbáltuk a magyar piacon elérhető ismertebb CRM rendszereket, de valahogy egyik sem volt kényelmes, szimpatikus. Egy könnyen kezelhető, felhasználóbarát, modern megjelenésű magyar CRM rendszert szerettünk volna találni.

Többszáz fős ügyfélkörünkből néhány partnerünkkel folytatott beszélgetés során kiderült, hogy ők is hasonló cipőben járnak, ugyanolyan hiányosságokat tapasztaltak az általuk használt rendszerekben mint mi. Ez indított el bennünket azon az úton, hogy megtervezzünk és fejlesszünk egy olyan CRM rendszert, melyet mi is szívesen használnák a mindennapokban. Egy olyan CRM rendszert, ami egyszerűen kezelhető, mégis tartalmaz minden olyan funkciót, illetve eszközt, ami hatékonyabbá teheti egy vállalkozás működését. Így született a QlickCRM.

A QlickCRM ma már egyre több vállalkozásnak segíti a mindennapjait, ami óriási büszkeséggel és motivációval tölt el bennünket. Lendületet ad ahhoz, hogy folyamatosan teszteljük és továbbfejlesszük annak érdekében, hogy ügyfeleinknek a lehető legjobbat nyújthassuk.

Víziónk és küldetésünk

Pár éven belül szeretnénk elérni, hogy több mint 2000 hazai vállalkozás használja nap mint nap a QlickCRM rendszert. Célunk, hogy szoftverünk folyamatos fejlesztésével minél nagyobb mértékben, minél többféle módon támogatni tudjuk a magyar cégek növekedését. Ezen túlmenően, kiemelt figyelmet fordítunk a felhasználói élmény javítására és a felhasználói visszajelzések alapján történő optimalizálásra, hogy ügyfeleink mindig a legjobb és leginkább személyre szabott szolgáltatást kapják.

Együttműködéseink során nem csupán egy szoftver szolgáltatójaként, hanem egy megbízható üzleti partnerként is szeretnénk elismertté válni. Ezért folyamatosan bővítjük piaci ismereteinket és szakértelmünket, hogy megértve ügyfeleink egyedi igényeit, hatékony és innovatív megoldásokat kínálhassunk nekik. Vállalati kultúránk a folyamatos tanulásra és fejlődésre épül, hiszen tudjuk, hogy a sikerhez vezető út a tudás és a tapasztalatok összegyűjtésén át vezet.

A QlickCRM rendszerrel nem csupán egy hatékony eszközt biztosítunk a vállalkozások számára, hanem egy olyan platformot, ahol a kapcsolataikat, üzleti folyamataikat és értékesítési stratégiáikat optimalizálhatják. Hiszünk abban, hogy a sikeres vállalkozások alapja a hatékony ügyfélkapcsolatokban és az intelligens adatkezelésben rejlik.

Magyar Brands 2024 QlickCRM
Attila

Attila

Ügyvezető, vezető fejlesztő

Vivi

Vivi

Értékesítés és ügyfélszolgálat

Timi

Timi

Backoffice

Evi

Evi

Grafika és design

Akik a háttérben dolgoznak a sikerért

A QlickCRM mögött nemcsak egy elhivatott belső csapat áll, hanem egy olyan külső szakemberekből és alvállalkozókból álló közösség is, akik nap mint nap hozzájárulnak ahhoz, hogy ügyfeleink számára valóban értékes és megbízható eszközt biztosítsunk.

Legyen szó fejlesztőkről, designerekről, tanácsadókról vagy támogatási szakemberekről, mindannyian osztozunk egy közös célban: hogy a QlickCRM ne csak egy szoftver legyen, hanem egy hatékony partner a vállalkozások sikerében.

„Hatékony eszköz a sikeres vállalkozáshoz.”