Sok vállalkozó és cégvezető teszi fel magának a kérdést: “Hogyan legyek jobb vezető?” Egy sikeres cég felépítéséhez nem elég a szakmai tudás; szükség van arra is, hogy hatékonyan vezessük csapatunkat. Ez a cikk 10 olyan tippet oszt meg, amelyek segítenek abban, hogy fejlődj vezetőként, és inspirálj másokat.
Tovább olvasom
Ha elég sok ideje vállalkozol, vagy most kezdted, előbb utóbb jönni fog egy ügyfél, aki nem látja majd a hozzáadott értékedet. És ezt nem mulasztja el az arcodba vágni, a lehető legbántóbb módon.
Teljesen mindegy, hogy termékről vagy szolgáltatásról beszélünk, egy pillanat alatt minden összeomlik benned, és megkérdezed magadtól, hogy tényleg jól csinálod-e, amit csinálsz.
Aztán azt, hogy értesz-e egyáltalán ahhoz, amit csinálsz? Neked való ez a vállalkozósdi? Ismerek olyat, aki ezek miatt a reakciók miatt terápiába ment és ott tették rendbe ezt az önértékelési zavart. Az egész a csökkent önértékelésen alapul. Amit csak erősít a túlszabályozott lét, a hivatalokkal szembeni esélytelenség érzete, a folyamatosan változó és általában romló piaci körülmények, az épp aktuális, a társadalmat a sarkaiból kiforgató válság.
Tovább olvasom
Tudtad, hogy a legtöbb vállalkozó a mai napig nem egy konkrét üzleti stratégia mentén halad? Sokan- lehet, hogy köztük Te is- csak a megérzéseire hallgat, vagy az aktuális piaci trendeket figyelembe véve alakítja döntéseit. Pedig fontos, hogy tisztában légy céged működésével minden fronton- ebben lehet segítségedre a SWOT elemzés. Most mindent megtudhatsz arról, hogyan fedezd fel céged erősségeit, és hiányosságait, hogy elérd kitűzött üzleti céljaidat, és ezzel együtt a vágyott sikert!
Azonban még mielőtt bemutatjuk, hogyan is alkalmazd a SWOT elemzést, mint keretrendszert, kezdjük az alapokkal!
Tovább olvasom
Egy vállalkozás sikerének egyik legkritikusabb összetevője a bizalom. Ez a láthatatlan erő határozza meg, hogy egy szervezet mennyire képes hatékonyan és innovatívan működni, növekedni. Ebben a rövid cikkben bemutatom, hogy a bizalom milyen hatással lehet cégünk mindennapjaira.
A modern üzleti világban a verseny és az innováció olyan sebességgel halad, ami korábban elképzelhetetlen volt. Ebben a dinamikus környezetben egy olyan érték áll a siker középpontjában, amely sokszor láthatatlan marad, mégis alapjaiban befolyásolja a cégek teljesítményét: a bizalom. Stephen M. R. Covey „A bizalom sebessége” című könyve rávilágít arra, hogy a bizalom nem csupán egy érzelmekkel teli fogalom, hanem egy konkrét gazdasági erő is, amely gyorsítja, vagy épp lassítja egy adott cég működését.
Tovább olvasom