Ha sikeres vállalkozást akarsz építeni, nem indulhatsz vakon. Ismerned kell a piacodat, a versenytársaidat és a vásárlóid igényeit. Pontosan erre való a piackutatás – az üzleti döntéseid alapja, amely segít minimalizálni a kockázatokat és megalapozott stratégiát kialakítani.
Tovább olvasom
Sok vállalkozó és cégvezető teszi fel magának a kérdést: “Hogyan legyek jobb vezető?” Egy sikeres cég felépítéséhez nem elég a szakmai tudás; szükség van arra is, hogy hatékonyan vezessük csapatunkat. Ez a cikk 10 olyan tippet oszt meg, amelyek segítenek abban, hogy fejlődj vezetőként, és inspirálj másokat.
Tovább olvasom
Tudtad, hogy a legtöbb vállalkozó a mai napig nem egy konkrét üzleti stratégia mentén halad? Sokan- lehet, hogy köztük Te is- csak a megérzéseire hallgat, vagy az aktuális piaci trendeket figyelembe véve alakítja döntéseit. Pedig fontos, hogy tisztában légy céged működésével minden fronton- ebben lehet segítségedre a SWOT elemzés. Most mindent megtudhatsz arról, hogyan fedezd fel céged erősségeit, és hiányosságait, hogy elérd kitűzött üzleti céljaidat, és ezzel együtt a vágyott sikert!
Azonban még mielőtt bemutatjuk, hogyan is alkalmazd a SWOT elemzést, mint keretrendszert, kezdjük az alapokkal!
Tovább olvasom
Egy vállalkozás sikerének egyik legkritikusabb összetevője a bizalom. Ez a láthatatlan erő határozza meg, hogy egy szervezet mennyire képes hatékonyan és innovatívan működni, növekedni. Ebben a rövid cikkben bemutatom, hogy a bizalom milyen hatással lehet cégünk mindennapjaira.
A modern üzleti világban a verseny és az innováció olyan sebességgel halad, ami korábban elképzelhetetlen volt. Ebben a dinamikus környezetben egy olyan érték áll a siker középpontjában, amely sokszor láthatatlan marad, mégis alapjaiban befolyásolja a cégek teljesítményét: a bizalom. Stephen M. R. Covey „A bizalom sebessége” című könyve rávilágít arra, hogy a bizalom nem csupán egy érzelmekkel teli fogalom, hanem egy konkrét gazdasági erő is, amely gyorsítja, vagy épp lassítja egy adott cég működését.
Tovább olvasom
Cégvezetőként valószínűleg hallottál már a CRM rendszerekről, esetleg egy ideje már fontolgatod is, hogy bevezessd a vállalkozásodban. Kérdések sokasága lehet a fejedben: Mik lehetnek egy CRM rendszer előnyei? Miért van erre szükségem? Megéri a befektetést? Miben tud segíteni a vállalkozásomnak? Nos, lépjünk túl a teoretikus blablán és nézzük meg együtt, miért is lehet érdemes CRM rendszert bevezetni!
Tovább olvasom
Ha valaha is hallottál arról, hogy „a bevételek 80%-a a vásárlók 20%-ától származik”, akkor ismered a Pareto-elvet. De mi is pontosan a „pareto-elv jelentése”? Hogyan született, és hogyan válhat fontos eszközzé a vállalkozók számára? Most elmerülünk ebben a fascináló témában!
Tovább olvasom
Az üzleti terv készítése a vállalkozás indításának egyik legfontosabb feladata. Egy jól megírt üzleti terv hozzásegítheti a vállalkozást a sikeres indításhoz, a hatékony növekedéshez és a potenciális befektetők megszerzéséhez. De hogyan készítsünk sikeres üzleti tervet? Milyen lépéseket kell követnünk, és milyen gyakorlati példákat érdemes figyelembe vennünk? Nézzük meg!
Tovább olvasom
A mai dinamikusan fejlődő üzleti világban a hangsúly a kapcsolatokon és a kommunikáción van. Ebben a változó környezetben pedig egy CRM rendszer bevezetése nem luxus, hanem egy nélkülözhetetlen eszköz. De mi is a CRM jelentése? Mi az a CRM rendszer, és milyen előnyöket kínálhat egy vállalkozás számára? Lássuk!
Tovább olvasom